Jump to content
Co nového? Mé kurzy
Komunita:
Diskuze Sledované příspěvky Žebříčky

Zaškolení v užívání IB


nikator

Doporučené příspěvky

Zdravím všechny, kteří se vyznají (nebo hodlají vyznat) v platformě IB!

Otevřel jsem demo IB a po dvou dnech mne opustila odvaha... Anglicky vládnu mizerně, s počítačem kamarádím jako uživatel, v komoditách jsem úplný nováček - dost mizerná kombinace...
Ptám se zcela "natvrdo": Nechápu systém - hned při otevření dema se mi nerozbalí okno tak, jaké je v seriálu předvedeno. Chybí mi fialová část sloupců, taktéž barevné ikonky (tlačítka?) sell, buy atd. nad tabulkou. Takže se ptám, zda neexistuje možnost, jak si nechat předvést základypráce s platformou a zadávání příkazů v reálu. Pokud jsem instaloval jakýkoliv soft, vždy jsem si sháněl někoho znalého, kdo mi během pár minut až hodin předvedl, jak na to. Možná se mnou budete souhlasit, že jednou viděné je lepší než desetkrát čtené - je možné se hned ptát, ujasnit si situaci atd. Nejsem ten typ šťastlivce, který se pomocí mailové komunikace dokáže probít úskalími softu - než popíšu, co vlastně chci (takové to malé tlačítko nad tím zeleným .... bla bla bla), tisíckrát rychleji bych se přímo zeptal nebo prozaicky ukázal pazourou se zvoláním. "A na co je tůto?" Uznávám, tato cesta možná pro někoho postrádá kouzlo "udělej-zjisti si sám" - ale pro mne nikoliv. Stejně jako jsem byl rád, když mi např. instruktor v autoškole ukázal, jak řadit, přidávat plyn atd. bych velmi uvítal kohokoliv ochotného, kdo by byl ochoten mne zaškolit v užívání tohoto programu. Úhradu samozřejmě akceptuji v plné výši - potřebuji znát program, ne čučet na peníze ve šrajtofli.

Autoři webu - existuje v rámci třeba v rámci kurzů takováto možńost? Hlásím se všema deseti...
Kolegové - byl by někdo ochoten pomoci? Přijedu kdykoliv kamkoliv, samozřejmě rád zaplatím.
Pokud se budu učit systémem pokus-omyl + intuice, asi se kýžené schopnosti ovládat tento program nikdy nedobabrám :)

Díky, hodně úspěchů všem

Martin