Jump to content
Co nového? Mé kurzy
Komunita:
Diskuze Sledované příspěvky Žebříčky

Doporučené příspěvky

Dobrý den,
jsem úplný začátečník ve futures. Mohl bych Vás poprosit o vysvětlení, co se stane, mám-li otevřenou pozici a přijde k tzv. limitnímu pohybu. Jsem-li např. v long pozici, mám zadaný SL a dojde k limitnímu pohybu směrem dolů. Teoreticky se zastaví obchodování a co se děje pak, po otevření obchodování???

Děkuji za odpověď, pokud někdo ví.

Josef
:)

Link to comment
Sdílet pomocí služby

  • Odpovědí 40
  • Vytvořeno
  • Poslední

Nejaktivnější diskutující

Nejaktivnější diskutující

Publikované obrázky

Pokud jste v long pozici a nastane limitní pohyb směrem dolů, pak samozřejmě přestává Váš SL fungovat a vy nemůžete z trhu vystoupit. Musíte počkat, dokud limitní pohyby neskončí a pak až teprve můžete z trhu vystoupit - samozřejmě za cenu po limitních pohybech. Pokud jste například long, cena je 650, vy máte SL na 645, trh udělá limit down a po limitním pohybu opět otevře na 641, pak jste venku za 641, resp. blízko této ceny.
Zdravím,
Tomáš
FINANCNIK.CZ

Link to comment
Sdílet pomocí služby

Dobrý den Josefe, prakticky se mi to přihodilo v obchodě s Hogs Lean letos v létě. Byl jsem krátce v v long pozici LHV05. Open gap přeskočil směrem na jih můj Stop loss. Měl jsem nastaveno SL 250$ ( na LH málo !!). Příkaz byl aktivován a já jsem byl vypořádán za -360$. ( takhle mi to později vysvětlil broker) Dneska už vím, že to byl obchod plný chyb zajména co se vstupu týká. O money mamagementu s účtem 3000$ ani nemluvím... Mnoho zdaru ve studiu přeje Greenhorn.

586

Link to comment
Sdílet pomocí služby

Dobrý den,

děkuji Vám všem za odpověď. Měl bych ještě jeden dotaz na toto téma. Pokud mám malý účet, např. 3000 USD, a dojde k limitnímu pohybu, kdy ztratím např. 5000 USD, bude někdo na mně chybějící 2000 USD vymáhat, nebo se mně prostě "vymaže" účet a konec?

Děkuji za odpověď.

Josef :)

Link to comment
Sdílet pomocí služby

Dobrý den.