Jump to content
Co nového? Mé kurzy
Komunita:
Diskuze Sledované příspěvky Žebříčky

sierra chart- paper traning


phaet1

Doporučené příspěvky

Ahoj,
nejsem úplný začátečník, zkoušel jsem to v letech 99-02 ale nepodařilose mi prorazit neprodělával jsem,ale zase jsem nebyl schopen vydělávat tolik abych pokryl tehdejší náklady RT,data,kvalitní internet, byly to dost velké pálky.
Dneska je situace diametrálně odlišná,sleduji tyto stránky už nějakou dobu a nestačím se divit jak trade u nás poskočil.
Ale k dotazu: měl jsem v plánu trénovat wodies system na sierra chart chtěl jsem si platit těch 17usd nějakou dobu abych se tomu dostal pod kůži,ale dneska čtu,že je třeba otevřít si účet 5000 u IB a za dalších 10 usd budu platit za reálné data.To jsem chtěl udělat až budu přesvědčený že mi to půjde,poradíte mi jak teda si mám co nejlépe procvičovat tento skvělý obchodní systém,třeba i na historických datech nebo zpoždených?

Dík

Link to comment
Sdílet pomocí služby

  • Odpovědí 133
  • Vytvořeno
  • Poslední

Nejaktivnější diskutující

Nejaktivnější diskutující

Publikované obrázky

  • 1 month later...

mam od sc magic zakoupena realtime data na backtest do siery ktera stahuji pres sc magic Client, nevite nahodou nekdo jestli je mozne tyto data primo cist sierou? Kdyz chci papertradovat, tak si stahuji bud jednouza pet minut a mam hozeny replay o hodinu pozdeji...hodne to pripomina real, i kdyz jsou data tedy jen minutova, ale bohuzel jsem neprisel na to jestli je mozne siery s temito daty pripojit aby se data nacitala kazdou minutu sama...

Link to comment
Sdílet pomocí služby

  • 1 month later...

Ahoj,

prave tady delam takovej poctivej backtest svyho systemu a mam otevreny tri okna ma YM(ruznej timeframe). Je vubec mozny v Sierre nejak "sparovat" ty okna dohromady aby stacilo hejbat pouze v jednom okne dole tou listou a ty ostatni se casove hejbaly taky tak ?

Jestli jste nekdo prisel jak na to, tak budu vdecnej za radu.

Diky moc

Asae

Link to comment