Jump to content
Co nového? Mé kurzy
Komunita:
Diskuze Sledované příspěvky Žebříčky

OEC Tader


vini

Doporučené příspěvky

Dobrý den,
pracuji na platformě OEC Trader, a rád bych poprosil, jestli bude někdo tak laskav a poslal mi hotový kod k následující
jednoduché pomůcce. Jelikož nejsem zdatný programátor a neznám jednotlivé syntaxe nevím jak na to. Potřeboval bych vždy zjistit aktuální risk na obchod. Většinou vstupuji na close úsečky a pod/nad ní dávám SL. Takže něco jako ... když je svíčka rostoucí ..close mínus low....když je klesající ...high mínus close ...
Měl by tam být stejný jazyk jako v trade stationu, jenže neovládám deklarační část,a přesnou syntaxi takže mi to háže pořád chyby.

Děkuji moc za pomoc

Link to comment
Sdílet pomocí služby

  • 2 years later...

Chtěl bych se zeptat ,co by mohlo způsobovat
zpomalení a tuhnutí platformy Global Zen Trader ? Jedna se v podstatě o OEC trader. Děje se to hlavně v obdobích s vyšším volume a volatilitou, hlavně několik minut po open a vyjmečně i celou první půl hodinu v dny jako byl např. čtvrtek a pátek 23.5. a 24.5.
Zajímalo by mě také, jaká by měla být minimální přenosová rychlost mezi mnou a brokerem, od kterého mám také ticková data, v případě, že sleduji 4 trhy (US indexy) najednou, mám spuštěný DOM, time & sales, volume a histogram a v každém z nich jednu Emu a pivoty. Celkem mám otevřených 7 grafů . Jakmile volume a volatilita prudce stoupne, tak platforma GZT zatíží CPU z
99 procent a DOM i grafy zamrznou, až po té, co
volume začne opadat, se zase polehoučku rozhýbávají. Může mi někdo poradit, jakou minimální konfiguraci pro moje nastavení použít, protože tu, která je doporučená na
stránkách OEC, splňuji. Často se také stává, že cena
v DOMu je lehce zpožděná za cenou v grafu, hlavně pokud jde o rychlejší pohyby.?

Link to comment
Sdílet pomocí služby

Chtěl bych se zeptat ,co by mohlo způsobovat