Jump to content
Co nového? Mé kurzy
Komunita:
Diskuze Sledované příspěvky Žebříčky

Mirus Futures - Zen-Fire II


Doporučené příspěvky

Poslední dny konce minulého týdne a dnes mám výpadky v datech Continuum, v logu NT se mi 2 až 5 denně objeví zpráva "Continuum: Primary connection=ConnectionLost, Price feed=Connected" a NT zahlásí Connection lost, tedy tedy data do grafu jdou ok, ale zřejmě bude problém s objednávkou ... nevíte někdo co tato zpráva znamená a jaký má vliv na live obchodování ?

Link to comment
Sdílet pomocí služby

  • Odpovědí 428
  • Vytvořeno
  • Poslední

Nejaktivnější diskutující

Nejaktivnější diskutující

Publikované obrázky

Ahoj,
posílám v kontextu Mirus futures and zen-fire dění malý komentář a moji osobní zkušenost. Přez všechny signály velikého nezvládnutí situace jsem si vnitřně dal od nového roku pro Mirus týden na nápravu. Nestalo se, a tak jsem 9.1. začal s transferem účtu. Rozhodoval jsem se mezi AMP a Optimus Futures a zvolil Optimus. Úmyslně neuvádím důvody jelikož nechci ovlivnit Váš úsudek pokud jste v podobné situaci. Uvedu jen zkušenost a výsledek.

Zkušenost:
Super, hladká a rychlá komunikace s brokerem (Matt Z.) a office managerem (Jessica P.) kdo zajišťoval transfer od RCG. situace byla poněkud složitá jelikož Mirus chtěl začít přesunovat účty od RCG k Dorman od 21.1. a na mé protestné maily a konkrétní otázky nereagoval, případně reagoval mlhavě. I RCG jsem musel dost přemlouvat aby můj účet neumožnili Mirusu přesunout. Transfer se trochu zdržel zřejmě z důvodu procesu tvorby nového účtu u clearing f. se kterou OF spolupracuje, ale ke konci minulého týdne transfer účtu z RCG proběhl bez problému.

Výsledek:
Můžu se opět soustředit jen na trading. Můžu opět obchodovat live. Má infrastruktura a způsob obchodování (Ninjatrader + data feed) se nezměnil, používám Rithmic data tedy původní zdroj kterého byl Zen-fire jen brand. Změnil jsem jen několik údajů v DRP v mém obchodním plánu ve vztahu k novému brokerovi. Necítím nedůvěru v brokera kterou bych po setrvání u Mirusu při každém technickém problému po tom co předvedli jasně cítil. Mé náklady na trading se téměř nezměnily. Transfer mě stál něco lehce pod 30$ (přesouval jsem jen kapitál, tedy žádné otevřené pozice a podobně.). S přístupem nového brokera, zatím i s daty a jeho portálem (výpisy z účtu záložní webtrader...) jsem velice spokojen.

Tomáš

PS. na konkrétní náklady (komise, margins, NT licence...) se mě prosím neptejte, jen uvedu moji zkušenost a to že i přez můj malý účet a tedy brokerem předpokládaný objem obchodů není předem nic dané a závisí to na Vašem vlastním vyjednáváni.

Link to comment
Sdílet pomocí služby

ad problémy MF a ZF)

já jsem tomu dal volný průběh a nepanikařil a nevypisoval nikomu...výsledek? 5.1. mi od MF došel 1 email, dále nic...ani oznámení a plánovaném transferu k Dormanu, nic..tomu říkám servis...

takže jsem to pak začal obepisovat - RCG jako vždy naprosto bezproblémová domluva, skvělé odpovědi a vysvětlení..Mirus opět mlžení, nejasné nebo žádné odpovědi na konkrétní otázky...jediné, co z AJ vylezlo trošku konkrétněj bylo, že od Zen-Fire má informace, že by měli být zpět v rozmezí 60-90 dnů...což je po současném vývoji taky docela možné, že bude za půl roku, rok nebo nikdy...možnosti obnovy Zen-Fire pro MF myslím už nikdo moc nevěří..

abych nemusel řešit věci ve spěchu, nechal jsem si účet převést k Dormanu a přecházím jinam (kvůli ztrátě důvěry a neprofesionálnosti ze strany MF) - momentálně vybírám, k AMP se mi popravdě moc nechce, i když se u nich v posledních letech s přechodem na CQG, Rithmic a vlastní clearing možná dost změnilo, tak mi to pořád nějak smrdí (hlavně ten vlastní clearing)..

P.S. vybral někdo ještě nějakou jinou možnost než Optimus a AMP, tak aby zachoval obchodování přes NT..

majkll

Link to comment
Sdílet pomocí služby

Momentálně obchoduji přes AMP/CQG, kde jsem si zřídil úplně nový účet.

A teď stav u Mirusu.
Měl jsem konfiguraci Mirus/Zen-Fire/RCG
Tento live Účet přestal fungovat 26. prosince 2013.
Následovalo několik nicneříkajících e-mailů, že se řeší.
První konkrétní zpráva byla 14. ledna 2014 od RCG. Informovali mě, že pokud se výslovně neodvolám, převedou automaticky můj RCG účet pod Dorman.
Opět následovalo několik nekonkrétních mailů od Mirusu, že se na tom pracuje.

28. ledna 2014 jsem dostal výpis od RCG a ten samý den výpis od Dormanu o převedených prostředcích.
1. února 2014 dva měsíční výpisy, dle RCG prostředky 28/1/2014 odešly, dle Dorman peníze 28/1/2014 přišly.

31. ledna 2014 první podepsaný mail od Mirusu. Sean píše, že ještě dnes pošle přihlašovací data pro Ninja/Continuum.
3. února 2014 username/pwd pro Ninja/Continuum opravdu přicházejí.
Přihlásil jsem se, ale ouha: na novém live účtu Mirus/Dorman v Ninja Trader je 0. Čistá nula. Nový live účet šedivý, obchodovat lze pouze SIM101.
Přitom na e-mailovém výpisu od Dorman prostředky jsou.
Pozn., od RCG jsem e-mailem výpisy nedostával, pouze upozornění na nový výpis.
Přihlašovací údaje k Dorman účtu dodnes nemám.

V mailu, kde mi Mirus 3. února 2014 posílá přihlašovací údaje, je zakletá nenápadná poznámka, že intradenní marginy nastaveny na 20% Initial Margin. Takže intraday margin pro US equity již zjevně není $500, ale například ES (emini S&P 500) $4.510x0,2 = $902, pro FDAX z původních 2500 na 17.625 x0,2= 3.525

Data Ninja/Mirus/Continuum šlapou OK, nevidím rozdíl oproti Zen-Fire
Data Ninja/AMP/CQG několikrát denně výpadek, přitom jedu přes virtální server v USA, latence minimální. Právě pro tyto výpadky jem zatím účet u Mirus nezrušil.

Po přihlášnení k Dorman/Continuum v logu Ninja nenápadná hláška FDAX 03-14' is not enabled for real time level I quotes.

Shrnutí: live přes Mirus zatím nic.
Aktualizováno 04. února 2014, tedy 40 dní od začátku nedobrovolného přechodu Mirus/RCG/Zen-Fire -> Mirus/Dorman/Continuum.


Je snad někdo úspěšnější?

Link to comment
Sdílet pomocí služby

Po přihlášnení k Dorman/Continuum v logu Ninja nenápadná hláška FDAX 03-14' is not enabled for real time level I quotes.
===>>>
> Mne poradili spravit Reset Instruments v NinjaTrader niekde v Options/Data a potom to zacalo fungovat a hlaska zmizla.

Je to asi trošku zapeklitější.
Hláška se objeví asi jen při prvním přihlášení. Datafeed z Eurexu od začátku jde.
Až po chvíli pátrání jsem přišel na to že nenápadná hláška znamená asi toto:

Each Continuum user name with access to Eurex market data will incur a fee as listed below:
Professional Users - $72
Non-Professional Users - $23
Fees will be deducted from your trading account monthly for the previous month's access to Eurex data

tedy hezky česky: data z Eurexu jsou pro Continuum sice zdarma, ale obchodování za $23 měsíčně. Po aktivaci platíš jen za měsíce, kdy reálně Eurex obchoduješ.

Link to comment
Sdílet pomocí služby

  • 2 týdny později...
  • 1 month later...

×
×
  • Vytvořit...