Diskuze: Diskuzní fórum Financnik.cz > Brokeři (nepřihlášen)
Aktuální stránka: 60 z 60
Re: vyber brokera
Vloženo uživatelem: aprofil
Datum: January 9, 2017 03:52PM
Statut uživatele: nováček v diskuzi

Dobrý den. Obchoduji s komoditami na xtb.cz. Ale vadí mi tam rollovery. Neznáte brokera, který umožňuje obchodování např wheatu nebo cornu (ale hodily by se i jiné, coffe, soya atd) bez nich, za takzvanou spotovou cenu? xtb.cz toto umožňuje třeba u zlata nebo stříbra, u dalších komodit už bohužel ne. Díky

Re: mirror trading, block account
Vloženo uživatelem: marhop
Datum: January 9, 2017 05:58PM

Máte někdo zkušenost s Globtrex, GKFX, Iron Fx ?
Zatím jsem u Globtrex, sice 1000 $ v plusu za pár dní, ale mají vysoký SWAP a podle mě příliš vysoký rozdíl rozdíl mezi možností zadat stop loss a aktuální cenou, což činí tuto funkci použitelnou jen ve fázi ztráty, ale naprosto ne ve fázi zisku.

Jsem začátečník a pokládal jsem za výhodu makléře na telefonu, ale zatím jsem tu pochytil, že není dobré důvěřovat finančním radám makléřů a víceméně brokera využívat jen na technický servis.
Dokonce jsem se někde dočetl, že jejich rady jsou dobré jen prvních pár týdnů a pak dokonce radí schválně špatně a jen se snaží, abyste vkládal další a další prostředky na krytí ztrát. Toto se celkem mi potvrdilo u ETX Capital, kde jsem byl předtím.

Nyní se mě snaží zlanařit několik společností, že vstoupí Indická banka na burzu, což může znamenat 20-80% zhodnocení, ale nerad bych posílal větší finance do nesolidní firmy.

Vloženo uživatelem: Obelix
Datum: January 10, 2017 11:56AM

Dam ti radu stiahnu všetky peniaze a uzavri ucet

Datum: January 10, 2017 03:14PM

Děkuji za stručnou radu. Asi to udělám..
Bylo by nicméně možné shrnout nějaké parametry, podle kterých se pozná dobrý broker?
To znamená jaké otázky mu mohu položit, nebo si o něm zjistit, abych ho nějak vyhodnotil?
např. velikost páky, spreadu, swapu atd.?

Vloženo uživatelem: Obelix
Datum: January 10, 2017 08:30PM