Jump to content
Co nového? Mé kurzy
Komunita:
Diskuze Sledované příspěvky Žebříčky

Open E cry


krezby

Doporučené příspěvky

  • Odpovědí 411
  • Vytvořeno
  • Poslední

Nejaktivnější diskutující

Nejaktivnější diskutující

Publikované obrázky

a co chces obchodovat? elektronicky nebo pitove? Open E Cry je uznavana, renomovana firma. use google pro reference. zkousel jsem a byl jsem spokojen. pitove jsou mozna drazsi, ale elektronika je nekde kolem 5babek. do zacatku chteli a asi to dal plati 5000$ a margin pro NQ, ES, YM je 500 $ a pro ER2 je 1000 $. maji dobrou vlastni platformu, vlastni vyvojare. nekteri si stezuji na problemy v pripojeni, ale vetsinou to bylo windosama ci spatnym nastavenim. zkus demo a uvidis.

Link to comment
Sdílet pomocí služby

  • 4 months later...

Přátelé, jsem v tomto zcela nováček a Open E Cry se mi moc líbí. Prosím, kde se dozvím, co znamenají všechny ty zkratky trhů a komodit atd., abych se v tom mohl zorientovat?

Psali jste tu o ceně 5 USD jedním směrem a že je to dost. Kde se tedy dá najít levnější broker?

A umí E Cry AOS?

Díky moc, Pavel.

Link to comment
Sdílet pomocí služby

Zdravím, nejsem horlivým přispěvovatelem diskusního fóra, nicméně dotazy na Open E Cry mi nedaly, abych se nepodělil o své poznatky.

Neobchoduji přímo u Open E Cry (OEC), ale u brokera Striker. Striker otevřel v únoru tohoto roku platformu participující na OEC. O Strikeru bylo již na finančníku psáno, viz. např. www.financnik.cz/komodity/fin_obchod/striker-securities-broker.html. Tzn. Je to ta samá platforma, ale s jednou výhodou. U Strikeru se mluví česky. Pracují tam p. Martin Lembák a jeho bratr Jiří. Založil bych o Strikeru vlákno, ale nemohu. (málo příspěvků)

Proč jsem zvolil právě Striker? Bylo to hlavně z důvodu toho, že přes ně obchodují p. Petr a Tomáš, viz. www.financnik.cz/komodity/zkusenosti/komodity-forex-akcie-otazky.html.