Jump to content
Co nového? Mé kurzy
Komunita:
Diskuze Sledované příspěvky Žebříčky

Mini Gold


byF

Doporučené příspěvky

Zdravím všechny!
Zaujalo mě mini gold a mini silver, jenže nacházím nesrovnalost v ukázkových marginech zde na serveru s marginy na CBOT.

Tady má mini gold margin 432$ a na stránkách CBOT je uvedeno 1,256$

www.cbot.com/cbot/pub/page/0,3181,2142,00.html#1d

Možná je to tím XCBOT, abych se přiznal, nevím jaký v tom je rozdíl.
Jsem nováček, moc se v tom zatím neorientuji.
Díky.

ZF

Link to comment
Sdílet pomocí služby

Dobry den, ZF,

marginy na strankach burzy ignorujte, pro Vas jako pro tradera jsou dulezite marginy Vaseho brokera. Napriklad spolecnost Interactive Brokers, s niz vetsina zde pritomnych obchoduje, ma marginy vypsane zde:

www.interactivebrokers.com/en/trading/marginRequirements/margin_amer.php?ib_entity=uk

Pro ZG je u IB margin (na intradenni obchody) $1,883 USD, pro YG je $628 USD etc.

Link to comment
Sdílet pomocí služby

Jinak ty velikosti ticku, stejne jako rada dalsich informaci, jsou tam taky, pokud jste je nahodou jeste neobjevil - ve Futures Contract Specs:

YI (mini-sized Silver)
www.cbot.com/cbot/pub/cont_detail/0,3206,1276+14416,00.html

ZI (5000 oz Silver)
www.cbot.com/cbot/pub/cont_detail/0,3206,807+21233,00.html

YG (mini-sized Gold)
www.cbot.com/cbot/pub/cont_detail/0,3206,1248+14410,00.html

ZG (100 oz Gold)
www.cbot.com/cbot/pub/cont_detail/0,3206,297+21232,00.html

Link to comment
Sdílet pomocí služby

  • 9 months later...

Dnes som sa pozrel trochu blizsie na mini Gold (CBOT) a zaujala ma jedna vec. Napriek tomu, ze mini Gold ma konktraktne mesiace vsetky od Januara az po December, tak z hladiska volume sa oplati obchodovat iba kazdy 2.kontraktny mesiac. Moze mi niekto vysvetlit, preco to tak je a napr. teraz ma mini Gold v Julovom kontrakte volume max. 180, naproti tomu v Augustovom je to uz okolo 4.000 ?

Link to comment
Sdílet pomocí služby

  • 1 year later...
  • 4 months later...