Jump to content
Co nového? Mé kurzy
Hledat v
  • Více možností...
Najít obsah, který ...
Hledat výsledky v ...

Hofi

Members
  • Počet příspěvků

    55
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Komunitní reputace

0 Neutrální

Více o Hofi

  • Hodnost
    Advanced Member

Poslední návštěvnící profilu

Seznam posledních návštěvníků profilu je vypnut a není zobrazován.

  1. Hofi

    AMP Futures

    Záleží také co chcete obchodovat a kolik je margin. Na účtě musíte mít tolik, aby jste tam měl výši marginu. Jelikož nejnižší margin u AMP je 500 USD, tak píší, že stačí pouze tato částka. Je to ale určitě málo. Při začátku tam musíte mít daleko víc. 500 je málo. S tím by jste obchodat nemohl.
  2. Hofi

    AMP Futures

    No, skoro to vypadá, že ano. Ale, že s tím přišli až teď. A výše uvedená zpráva mi vyskočila při uzavření obchodu, ne při otevření. Dle zprávy v odkazu vadí, že mám při otevření obchodu nastaveno automatické umístění SL a zároveň i PT? Děkuji
  3. Asi 14 dní jsem neobchodovala a dnes při zkoumání hlášky, která se objevila po spuštění SCH: -Technical Notice: In order to be able to connect to CQG, CQG is requiring you to complete the end user license agreement. If you are running version 1872 or higher, if you have not already signed this agreement, the agreement will open in your web browser when there is a connection attempt to CQG. -Version 1875 is available. Jsem zjistila, že mám jiné account číslo na live v SCH. Napsala jsem na chat AMP ale zatím žádná odpověď. Stalo se někdy někomu něco podobného? U AMP číslo sedí ale v platformě najednou ne. 😩 díky
  4. V SCH je to v Trade - Trade orders and positions a tam je záložka balance. Jestli je to to co hledáte.
  5. Hofi

    AMP Futures

    Zdravím, nevíte náhodou někdo co tohle znamená? Byla to hláška při uzavření obchodu. Obchoduji u AMP s daty CQG. Dívala jsem se na stránky AMP a margin mají pořád stejný. díky Použitá marže: USD500 Celková rozpětí portfolia včetně této objednávky: USD1000 Tato objednávka zvyšuje marži o USD500.
  6. Zdravím, ještě k problému popsaném výše, spojení se přerušuje vždy ve stejnou dobu a to v 17:00 h. Neví někdo čím by to mohlo být? díky
  7. Dík za info, tak problém bude u mě.
  8. Zdravím, mám SCH s daty CQG přes AMP, v poslední době cca 10 dní mi v průběhu obchodního času vypadne spojení. Dříve, když se něco podobného stalo vyběhla na SCH hláška s info, proč to apod. a bylo to velmi zřídka. Nyní vypadne spojení téměř denně a hláška žádná. Jen se graf zastaví a zelená zčervená. Spojení je pryč. Navázat ručně jde během několika sekund. Na klidu to samozřejmě nepřidá. Raději teď živě neobchoduji. Nemá někdo v poslední době stejnou zkušenost, či ví čím to je? Napadá mě, že by to mohlo být zastaralou verzí SCH, v poslední době se dost aktualizovala. díky
  9. Ahoj, jak přepnout na live vím ale chtěla bych aby se příkazy zaznamenaly na serveru brokera a ne jen na mém PC. Nevím, který řádek v tom nastavení mám použít. Díky
  10. Dobrý den, může mi prosím někdo poradit, co má být nastaveno na SCH pro live, aby byly obchody zaznemány na serveru brokera? Děkuji
  11. Odpověď sice se zpožděním..... měla jsem už od AMP hesla pro Ninja Trader ze které jsem přecházela na SCH, platila stejná hesla jako pro NT na připojení dat. Pro zprovoznění SCH mi rovněž zaslali hesla z AMP protože tuto platformu podporují. Cenu za SCH 5 mi strhávají přímo z obchodního účtu. Sim funguje výborně. Učím se systém FIMS, už přemýšlým, že opět začnu live ale nemůžu se "dopátrat" jak přesně má být nastavená SCH aby bylo vše OK, žádná překvapení, myslím tím okno ze kterého se posílají příkazy. Už jsem si přeložila i manuál SCH ale nejsem si stále jistá. Možná kdyby sem mohl někdo hodit scren okna. díky
  12. Mám dotaz, chci přejít na platformu SCH mám účet u AMP s daty CQG. Dle instrukcí jsou zapotřebí dvě sady přihlašovacího jména a hesla. Jedna sada pro SCH a jedna pro přihlášení k dat. účtu. Má někdo zkušenost s tím, že jsou obě sady totožné? Je to možné? děkuji
  13. Můžu s zeptat proč je podle Vás FinWin nevhodný pro obchodování? Zajímá mě to protože nemám v obchodu zatím úspěch ačkoliv tomu věnuji hodně času. Nějak se nemůžu posunout dál. díky
  14. Hofi

    AMP Futures

    Ohledně dat TF přišla tahle odpověď: ICE was disabled on CQG as planned this weekend any customers calling in asking why they still getting charts the reason - looks like Ninjatrader isn’t enforcing the data enabled in CQG. so it is a ninjatrader issue that they need to fix with CQG so - the individual customers are disabled - so no charges that is why they are concerned about getting charged all set - confirmed - they are disabled on our back office - NO ICE charges will be processed customers
  15. Hofi

    AMP Futures

    Mě taky jdou. Doufám, že jsem to pochopila správně, že nemusíme nic dělat, že to sami odpojí. Poplatek platit nechci. :S
×
×
  • Vytvořit...

Důležitá informace

Na tomto webu zpracováváme cookies potřebné pro jeho fungování a analytiku, v případě udělení souhlasu také cookies pro účely cílení reklamy.