Jump to content
Co nového? Mé kurzy
Hledat v
  • Více možností...
Najít obsah, který ...
Hledat výsledky v ...

bond007

Members
  • Počet příspěvků

    33
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Komunitní reputace

0 Neutrální

Více o bond007

  • Hodnost
    Advanced Member
  1. Ahoj Petre, v jednom ze svych clanku jste popisoval, ze k intramarket analyza staci mit misto TF (ktere se plati zvlast) i IWM. Nemohu ho ani za nic rozbehat na Interactive Brokers/Ninja Trader. Neni v tom nejaky figl? Dekuji a zdravim, Tomas
  2. bond007

    NinjaTrader market replay - playback data

    myslim placenou verzi NT, ale abys mel simulated ucet od IBs tak si stejne nedriv musis otevrit ostry, s min, vkladem 10 000 USD pro intradenni obch. futures
  3. bond007

    NinjaTrader market replay - playback data

    ahoj Vojto, nevim jestli ti pomuzu. Normalne v NT7 kliknu pravym do grafu, zvolim Data series. Tam je v nastaveni kolik dnu zpatky se to ma nacist - Days to load. A ono to nacte, pravdepodobne od Interactive Brokers. Jestli ti to nejde, tak take muze byt rozdil v tom, ze mam plnou, lifetime, verzi.
  4. bond007

    NinjaTrader market replay - playback data

    Ahoj, testuju YM 2 min v NT7. Kdyz delam backtest, tak pouzivam fci Reload all historical data. Kdyz delam papertrading, tak si prehravam Market replay, co jsem si nahral. Zjistil jsem, ze se trhy "dost" lisi. Nevite nekdo co s tim? Diky PS: pouzivam interactive brokers data
  5. Petre, papertraduji NQ jako levny trh kam budu moci prejit brzy na zivo. Je YM v necem lepsi nez NQ? Napr. z hlediska intermarket analyzy, etc. ? Diky za odpoved
  6. Ahoj, chtel bych se po rozsahle plamenne diskuzi vratit k zapadnutemu odkazu na VPS. Petre, mohl bys mi poslat link u koho si si to pronajmul (jak to funguje taky nevim, ale to si tam prectu). Vyresil bych castecne svuj problem, ze doma "stale neco huci". Diky
×
×
  • Vytvořit...

Důležitá informace

Na tomto webu zpracováváme cookies potřebné pro jeho fungování a analytiku, v případě udělení souhlasu také cookies pro účely cílení reklamy.