Jump to content
Co nového? Mé kurzy
Hledat v
  • Více možností...
Najít obsah, který ...
Hledat výsledky v ...

radusor

Members
  • Počet příspěvků

    537
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Komunitní reputace

0 Neutrální

Více o radusor

  • Hodnost
    Advanced Member
  1. radusor

    Time And Sales

    Sage napsal: [ital] "(a tím myslím že je tvojí prací otočit každý den na trhu miliony $$$ a dělat to den za dnem, rok za rokem a ještě vykazovat zisk - banky, fondy, MM, ...)"[/ital] Tak toto naštěstí není rohodně můj cíl. Jsem daleko skromnější. ale to, že jsem se přidal tady do diskuze není o tom, že bych se chtěl bavit o mě, ale právě kvůli Vám ( Sage,Fenomen, Honzin), abych Vás podpořil v rozvíjení této diskuze. Time and Sales Honzin to vyjádřil asi nejlépe když napsal : [ital] " znalost těchto informací neznamenají automaticky úspěch.Nicméně taky mám raději znalostí více, než méně. "[/ital] Proto čím houšť tím lépe :-) Díky... (tu)
  2. radusor

    Time And Sales

    hele fenomen nedělěj si prdel ze staršího pána jo :) .. to není v oku, ale na účtě ;-) mimochodem to co píšeš, je samozřejmě pravda, ale já jsem prostě jiný tip člověka, já bych spíše tyto informace potřeboval zobrazené nějak graficky. Je to pro mě jednodušší. Již jsem několikrát přemýšlel, jestli by nějak nešlo tyto hodnoty "velikosti" čísel nějak převést do grafické podoby, a pak na této grafické podobě obchodovat například ten patern co o něm píšeš. Jo a taky se mi už několikrát potvrdilo, že jsem se s někým bavil a pak jsem zjistil, že jme se né úplně zcela pochopili :-) tak že asi tak :-) :) (tu)
  3. radusor

    Time And Sales

    fenomen díky za reakci, na to že ti (Vám) je 22 let, a nevěnujete se tradingu ještě moc dlouho- jak píšete, tak si myslím, že jste na správné cestě :-). Já osobně jsem začínal jednoduchými postupy přes složitosti, až jsem se zase vrátil k jednoduchým věcem.Tak jako asi každý tady. Samozřejmě se zajímám i o ty "složitosti" , ale nejsou zatím u mne pro výdělek důležité, spíše jako inspirace a učení se novým věcem. Jsem asi jiný tip člověka , jsem spíše kreativní a hodně vizualní tip. Potvrdilo se mi již několikrát, že to co jiní vidí např. ve Volume profile, T$S atd. já vidím jiným způsobem na grafu. K tomu co používám já : jak jsem psal - prošel jsem si snad vším co píšete tj market profile, volume profile, Volume spred analysis(VSA), DOM, T$S .. atd až jsem skončil u "svých" paternů. Tak že obchoduji ve zkratce "své"paterny. Spíše se snažím vše zjednodušovat . Došel jsem k závěru, že obchodovat beze strát nelze. Lze pouze najít určité nastavení (setup), které mi dá určitou pravděpodobnost, se kterou se musím naučit žít. Teď jde jen o to najít takové nastavení, které mi dá tu nejoptimálnější pravděpodobnost úspěchu. A samozřejmě risk management.
  4. radusor

    Time And Sales

    Dobrý den pánové, Sage,Fenomen, Honzin ... je vidět, že vaše znalosti o trhu jsou rozhodně na dost vysoké úrovni, až bych řekl vědecké úrovni :-). To je to, co mi tu tak trošku chybí.(a nebo jsem to nenašel) Prostě druhý protipól znalostí. Mohli byste se tu prosím rozepsat o tom, jak trhy fungují. Myslím technicky z pozice market makera . Ono znát techniku fungování protistrany na trhu je si myslím dost důležité. Při pohledu na vaše znalosti a váš úhel pohledu na trhy, se mi zdá až hodně zarážející, že jsem schopen na trhu vydělat nějaké ty $$$. Připadám si jako čmelák, co by po vědecké stránce vlastně ani neměl létat, ale protože to neví, tak si klidně létá :-). Prostě vím, že nic nevím a docela se bojím, že obchoduji něco, co s fungováním trhu nemá nic společného, ale zase na druhou stranu, když to přináší $$$... (tu)
  5. Podle mě je každý přístup a jiný úhel pohledu na věc něčím přínosná. Nikdy neříkám nikdy :-)
  6. Proč by se nemohl na něco zeptat? Přeci od toho tady tento server je ne? Nebo ? :-)
  7. radusor

    AKCIE - AOS

    jj taky používám Thinkorswim (tu)
  8. Airmike, klobouk dolů před Tvojí snahou bezjištně pomoct druhým ... myslím si, že to je jedna s vlastností, která patří k "traderskému cechu" :) a k poznávacímu znamení o osobnosti člověka.
  9. Trošku depresivní film, ale margin call není nikdy veselý ani optimystický :) naštěstí jsem ho nikdy neměl.
  10. Skvělý článek , mám kamaráda s kterým jsem se seznámil nedávno a to kvůli tradingu. Chtěl se zeptat někoho kdo už obchoduje na nějaké věci, mimo jiné na to, bez čeho nemůže začít obchodovat Live... na tuto otázku jsme mu já a ještě jeden trader odpověděli přesně to, co se píše v tomto článku. Výsledek byl takový , že když jsme se potkali cca za 14 dní tak se mi přiznal, že nevydržel a musel si kliknout a prodělal cca 15% účtu. Co na to říct? Každý jsme nějaký a někdo se hold musí spálit aby to pochopil. Dnes už se doufám drží pravidel minimálně ve smyslu tohoto článku. (tu)
  11. CENA na burze je jedna , ČAS na burze je taky jen jeden a to že každý trejdí z jiného časového pásma je jen jeho věc a nic to nemění ani na open a close dne ani na ceně , protože je to zase primárně podle burzy. Jediné co se změní je to jak to uvidí každý sám u sebe v pc . Pěkný víkend .
  12. podle mě je úplně jedno jaký máte čas ve Vašem PC. Když budete mít posunutý čas ve Vašem PC např. o hodinu dříve, tak se vám nezmění nic jiného než časová osa tj svíčka , která je podle pravdy v 15:30 bude na Vašem grafu vykreslena v 14:30, ale pokud dáte příkaz tak pro burzu přišel v 15:30 a vy ho máte na Vašem grafu v 14:30.
  13. K bodu 8, myslím si, že není vše jen černo bílé a že není jen jedna cesta správná . Každý člověk může určité nástroje používat různým způsobem a né si jen myslet " že s 300 dolary se stane hned milionářem". Může si otevřít účet i za 10000 a začít s co nejmenšími jednotkami a né si hned naložit něco co neunese, jen proto, že by to nebyl "pořádný busines."
  14. www.euronext.com/fic/000/001/015/10159.pdf
  15. Asi se v tom už ztrácím, ale nikde jsem nezahlédl příkaz STOP limit , který se zadá např při Longu NAD cenu ?
×
×
  • Vytvořit...

Důležitá informace

Na tomto webu zpracováváme cookies potřebné pro jeho fungování a analytiku, v případě udělení souhlasu také cookies pro účely cílení reklamy.