Jump to content
Co nového? Mé kurzy
Komunita:
Diskuze Sledované příspěvky Žebříčky

Doporučené příspěvky

Dobrý den,

jsem v komoditách absolutní začátečník a rád bych se zeptal zdali máte nějaké zkušenosti s obchodování na základě intuice? Začal jsem před nějakou dobou s papertradingem a začal jsem vstupovat do trhu tam kde jsem "cítil" že půjde mojím směrem. Podle dlouhodobě zkoumaných výsledků je úspěšnost 80%. Velké zisky, malé ztráty (dle velikosti SL). Začal jsem občas používat trendové čáry a hned od začátku SL poctivě podle velikosti imaginárního účtu. Zajímavé je že se daří poznat kdy vstoupit a vystoupit z trhu i při velmi malých trendech. Jedna z věcí co mě trošku zlobí je SL. Vlastně jen díky poctivě umístěnému SL 300-500 doláčů jsem mnohokrát nechytl celý trend ale vždy cca polovinu (z čehož mám radost). Slyšeli jste někdy o tomto způsobu obchodování trhů? Podle toho co jsem četl kolik je indikátorů a pomůcek jsem trochu v rozpacích. Můžete mi prosím poradit ???? :)

Zdravím všechny a přeji hodně štěstí.

Link to comment
Sdílet pomocí služby

Freddie,

obchodovani na zaklade citu se tady, co vim, venuje Tomas, ale to uz je velmi zkuseny trader. Osobne si myslim, ze z dlouhodobeho hlediska je pro zacatecnika tento pristup zkazonosny. Taky zalezi na velikosti vzorku, z nejz jste uspesnost pocital. Udelal-li jste 10 obchodu a 8 bylo ziskovych, da se mluvit o stesti. Udelal-li jste 1.000 obchodu a 800 bylo ziskovych s RRR vyssim nez 1:2, pak bych se u Vas rad objednal na individualni vyuku intuitivniho tradingu... :-)

V kazdem pripade drzim palce. Hodne uspechu,

Link to comment
Sdílet pomocí služby

Dobry den Freddie,