Jump to content
Co nového? Mé kurzy
Komunita:
Diskuze Sledované příspěvky Žebříčky

Doporučené příspěvky

Zdravím, chtěl bych poprosit o radu, jsem začátečník nedokážu si vysvětlit rozpor v denním a týdenním grafu u komodity Kukuřice Prosinec 2006. Pokud si v TnT otevřu denní graf C2006Z, vidím v něm maximum ceny někde v půli března 2006 na hodnotě kolem 287$ (viz obr.1) Pokud se na tu samou komoditu podívám ve weekly grafu, vidím tam taky maximum v půli března 2006, ale graf mi ukazuje max hodnotu pouze někde nad 260$ (viz obr.2) Jak tomu mám rozumnět? Nebo mám v TnT někde něco špatně nastaveno? Díky Mirek

1679

Link to comment
Sdílet pomocí služby

  • Odpovědí 66
  • Vytvořeno
  • Poslední

Nejaktivnější diskutující

Nejaktivnější diskutující

Publikované obrázky

to: mirapeta

je to úplně jednoduché. denní grafy jsou grafy jednotlivých kontraktů, tak jak běží na burze. Týdení, případně grafy jsou poskládané z jednotlivých kontraktů podle různých algoritmů, jak je jednotliví poskytovatelé dají dohromady. tzn. od různých poskytovatelů se dlouhodobé grafy mohou podstatně lišit.
podle dlouhodobých kontraktů se řeší středně a dlouhodové strategie setrvání v pozici a proto není potřeba takové přesnosti.
Konktétní vstupy a výstupy se řeší v daných kontraktech krátkodobých.
Pokud se dobře pamatuji, je tu vlákno, které se přímo zabývá TnT software a tam toto jistě bude rozebrané podrobněji.

zdraví hrabal

Link to comment
Sdílet pomocí služby

  • 8 months later...

Já jsem tento rozdíl cen mezi denními a týdenními grafy zaregistroval taky, hlavně v TNT při eurodolaru. Dost mě to překvapilo, nicméně je asi důležité s tímto ve své strategii počítat. Vaše vysvětlení mě pomohlo to pochopit. Děkuji.

P.S. Pročetl jsem celé vlákno o TNT, a o tomto fenoménu jsem se tam nedočetl.

Link to comment
Sdílet pomocí služby

Zdravím,
tento rozdíl bývá způsoben z důvodu spojování kontraktů do tzv. kontinuálních dat.