Jump to content
Co nového? Mé kurzy
Komunita:
Diskuze Sledované příspěvky Žebříčky

Historická data


posum

Doporučené příspěvky

Zdravím všechny přítomné,

jsem naprostý začátečník zatím ve fázi přípravy.
Může mi někdo poradit kde se dají sehnat historické quoty futures kontraktů pár let dozadu, na kterých si budu moci
ověřit strategie. Jde mi o formu datovou nikoli grafickou, kterou budu moci bez problémů natáhnout třeba do excelu.
Díky za jakoukoli radu.

Link to comment
Sdílet pomocí služby

  • Odpovědí 687
  • Vytvořeno
  • Poslední

Nejaktivnější diskutující

Nejaktivnější diskutující

Publikované obrázky

Dobrý den Tomáši

Na internetu jsem prolezl kde co, ale to co hledám nenašel. Pár stránek jsem sice objevil, ale většinou poskytují
jen data v omezené míře. Např. www.britefutures.com, ale jen letošní kontrakty. Co se Gecko T´n´T týče, tak proklamují volná verze jejich balíku obsahuje komplet historická data až někdy do 1980. Tak jsem si ji
objednal a čekám na dodávku, uvidím.
s pozdravem
posum

Link to comment
Sdílet pomocí služby

  • 9 months later...

To posum:
Pokud Vám můžu radit, tak nečekejte na CD ze států a stáhněte si trial verzi ze stránek Gecko Software. TNT se chová tak, že po nainstalování si kliknete na tlačítko "Data Update" a stáhnete si k sobě celou databázi historických EOD dat.
Bohužel nelze tato data exportovat do Excelu nebo čehokoli podobného.
Přeji hodně $$$
Radovan

Link to comment
Sdílet pomocí služby

  • 1 year later...

Prosím o radu ev. o pomoc.
Do Ninja tradera k testování strategií se pokouším marně sehnat na internetu historická data. Jedná se mi o data ve tvaru OHLCvol cca 20 let zpět, a to QM, 6E, ZG, ZI, ZW a YM. Na formátu dat mi nezáleží. Věřím, že tyto soubory každý, kdo se obchodováním vážně zabývá má, a jsem ochoten se domluvit i na úplatě.

Link to comment
Sdílet pomocí služby


Ja jsem data koupil zde: www.pinnacledata.com/