Jump to content
Co nového? Mé kurzy
Komunita:
Diskuze Sledované příspěvky Žebříčky

Jaká data využívat?


Mirek

Doporučené příspěvky

Ahoj!
Zajímalo by mě do jaké míry u TA (hlavně o metod uvedených tady) využíváte ceny z nočního obchodování? Když dělám analýzu, často se mi stává, že denní obchody mi žádný signál nedávají a u kombinovaných cen vidím signály ke vstupu. Nebo pokud se např. chystám ke vstupu podle Day, často zjistím, že cena je už za mým plánovaným vstupem, pak nevím, jestli jsem neměl raději využít nočního obchodování nebo jestli nemám čekat na návrat ceny k mému plánovanému vstupu. Berete noční obchody v úvahu nebo je úplně ignorujete? Jsem začátečník a budu vděčný za jakékoli vaše postřehy a zkušenosti. Mirek

Link to comment
Sdílet pomocí služby

Mirku,

váš dotaz je zcela správný. Též jsme se touto otázkou ve svých začátcích zabývali. Z vlastní zkušenosti mohu doporučit asi následující: