Jump to content
Co nového? Mé kurzy
Komunita:
Diskuze Sledované příspěvky Žebříčky

Degiro


jeear

Doporučené příspěvky

Po zrušení Brokerjetu hledám brokera pro BCPP a narazil jsem na nízkonákladové Degiro, broker registrovaný v Holansku s českou lokalizací (jazyk, podmínky, CZK účet, převod peněz lokálním převodem v CZK).
Pročetl jsem pečlivě smlouvu i podmínky, zdají se mi smysluplné a bez nějakých chytáků, ale nejsem právník.
Degiro je pod kontrolou Holandských orgánů, u ČNB je ohlášená pouze na poskytování úvěrů (pákové obchody).
Platforma je pouze webová, pro mobily mají také webovou, zatím jsem ji viděl jen na obrázcích.
Poplatky velmi nízké.

Zakládám si účet, vyzkouším a podám další info.
Nemám ambici, aby Degiro byl můj hlavní broker (používám IB a TS), ale hledám něco light čistě pro BCPP.

Máte někdo zkušenosti, názory, poznámky?
j.

Link to comment
Sdílet pomocí služby

Ahoj,
mám ho asi týden.
Maj minimální zabezpečení:Po telefonu ti řeknou všechno a po tom co jim řekneš rč i další.
Neseděj ti částky zůstatku.U mě je to dobrý přidali mi tisíc korun.Po konzultaci s call mi řekli ,že all ok,jen to napravěj.Pořád je to špatně.
Opce dělaj jen dax.
Jinak je to ok broker.
Ps-Prosímtě mám fio a chci přejít k ib.Podmínky znám,ale nevím jestli zvládnu případnou komunikaci s podporou v english.
Jakou máš zkušenost?

Link to comment
Sdílet pomocí služby

Tak pár prvních zkušeností s Degiro:
- založení účtu zcela on-line, v podstatě se jen vyplňují a potvrzují dokumenty, nechtějí poslat žádný sken dokladu. Ověření proběhne navázáním bankovního účtu - odesláním platby.
- Platba byla připsána D+0, zadaná platba večer je již D+1 ráno disponibilní, zadaná platba ráno je večer disponibilní.
- Výběr peněz je D+3 dopoledne
- Jsou k dispozici 3 úrovně účtů - Basic základní "jen za své" (bez pákových produktů, bez short), Active "část si můžu půjčit" (obchody s marginem, deriváty, shorty), a Trader "více si můžu půjčit" (jen zvýšené limity).