Jump to content
Co nového? Mé kurzy
Komunita:
Diskuze Sledované příspěvky Žebříčky

Pracovat jako broker?


addonics

Doporučené příspěvky

Velice mne zaujal článek Co mohou být brokeři zač a rád bych se s Vámi podělil o svou zkušenost. Věřím, že někomu z Vás ušetřím min. čas a v lepším případě i peníze.

Ve svém současném zaměstnání jsem se začal zkrátka nudit a už mne moc nebaví, protože firma ztratila jakousi dravost a už se nevyvíjí. Proto jsem se rozhodl hledat nové místo, přičemž jsem narazil na internetovém serveru jobs.cz na zajímavou nabídku společnosti @#@##@#@. Tato společnost hledala pro svou nově vznikající pobočku v Ostravě brokera, což mi připadá jako zajímavá práce, o které jsem do této chvíle měl jen obecné představy, protože pracuji jako ekonom jedné menší společnosti a neměl jsem dosud příležitost ani zájem nějak detailně práci brokera studovat.

Rozhodl jsem se tudíž kontaktovat tuto společnost. Protože se mi ani do 14-dní nikdo neozval, považoval jsem tuto nabídku za pasé. V několika dalších dnech jsem však tuto nabídku objevil na serveru znovu. Rozhodl jsem se zkusit štěstí a zaslal jim svůj životopis znovu. Po týdnu se mi ozval zaměstnanec této společnosti s tím, že mám přijet hned na druhý den do Prahy na pohovor. Z osobních důvodů jsem však tuto nabídku odmítl a následně tak trochu litoval. Znovu jsem o ní přemýšlel a rozhodl se přece jen do Prahy zajet na pohovor. Docela mne zarazilo, že zmíněný pán, se kterým jsem si domlouval telefonicky schůzku po mne chtěl abych přijel znovu ze dne na den do Prahy a zároveň mi sdělil, že by bylo vhodné, když mne vyberou, abych se hned ten den zúčastnil dvouhodinového „školení“ a abych v Praze zůstal i následující 2 dny na další školení. Další takovou nejistotou pro mne bylo, když na mou otázku, jak dlouho bude trvat pohovor, mi odvětil, že 15 minut. Docela krátká doba na to, že slibovali plat v rozmezí 2 - 4 tis. USD za měsíc, nemyslíte?