Jump to content
Co nového? Mé kurzy
Komunita:
Hledat v
  • Více možností...
Najít obsah, který ...
Hledat výsledky v ...
Diskuze Sledované příspěvky Žebříčky
Aamer

Prevod penez od Interactive Brokers do Ceska

Doporučené příspěvky

PetrPavel:

Normálně můžete použít platbu přes PayPal, jen si před konfirmací platby u PayPalu zvolíte, že nechcete, aby konverzi prováděl PayPal (což je nastaveno defaultně), který je v tomto směru opravdu drahý. Pak bude konverzi provádět vydavatel vaší karty. Bude to tedy jako byste platil kartou.

Sdílet příspěvek


Adresa příspěvku
Sdílet pomocí služby
Ahoj.

Chtěl bych se zeptat, jaké máte zkušenosti s EasyChange? A jakým způsobem to funguje? Mám dva účty u Fia v CZK a USD. Chtěl bych si zajistit menší spread při konverzi mezi CZK -> USD. Jakým způsobem postupovat?

Díky za radu.

Sdílet příspěvek


Adresa příspěvku
Sdílet pomocí služby
tak jsem převáděl poprvé dolary od IB do KB, korespondenčí banku jsem navolil Soc.Gen., celý převod mě stál 52,11 USD, převod trval 2 dny.

Sdílet příspěvek


Adresa příspěvku
Sdílet pomocí služby
Zdravím,

snažím se poslat USD na dolarový účet u Air Bank. Potřebuji SWIFT kód a IBAN korespondenční banky. Dle Air Bank je korespondenční bankou Standard Chartered Bank New York (SWIFT SCBLUS.33XXX) a jako IBAN korespondenční banky jsem měl zadat moje IBAN účtu u Air Bank. Platba se vrátila. Máte s tímto zkušenosti? Díky.

Sdílet příspěvek


Adresa příspěvku
Sdílet pomocí služby
tttdo27:
jsem trochu zmaten, kam vlastně ty peníze chcete poslat, jestli do USA nebo do ČR.
pokud do čr do airbank tak musíte zadat IBAN i SWIFT banky airbank. A stejně tak opačně pokud do USA do
Standard Chartered Bank New York tak musíte zadat IBAN i SWIFT té americké banky a né zadat IBAN jedné a SWIFT druhé banky.

Sdílet příspěvek


Adresa příspěvku
Sdílet pomocí služby
Ahoj, chci si vybrat pár peněz z účtu u IB, ale IB chce abych jim zavolal, kvůli nějakému potvrzení, ale já neumím moc dobře anglicky, nevíte, co po mě budou chtít? Díky

IMPORTANT MESSAGE FROM Interactive Brokers - PENDING YOUR REPLY!

26 May 2015

This is an advisory to help manage your Interactive Brokers account UXXX

We've detected an attempt to update information on record for this account which we consider sensitive in nature and critical to transferring funds or receiving communications (e.g., a banking instruction or email address).

For your protection and security, we will postpone updating your records with this revised information until it has been verbally confirmed with an authorized individual on the account. To expedite this confirmation step, or answer any questions you may have regarding this information change, please telephone your local Customer Service Center at your earliest convenience (after entering your Account ID, select options 2 and then 1 from the main phone menu).

A complete listing of Customer Service Center telephone numbers and hours of operation may be found by selecting the Help and Contacts link located on our home page.

We appreciate your cooperation in this matter.


Interactive Brokers Client Services

Sdílet příspěvek


Adresa příspěvku
Sdílet pomocí služby
to Ston:
Na IB úplně v klidu pochopí, když se domluvíš s někým, kdo anglicky mluví a bude vám dělat překladatele a do telefonu řekne, že volá za tebe, protože jsi měl obavy, zda by ses dorozuměl.
Jen si budou chtít potvrdit několika dotazy tvou identitu a to, že pokus o změny informací a žádost o výběr peněz jsou autentické a nejedná se o pokus krádeže peněz.
Ideální bude, ať voláš ze svého telefonního čísla, které jsi uvedl při otvírání účtu.

Bude se jednat zřejmě o bezpečnostní otázky a odpovědi, které jsi vyplňoval při otvírání účtu, nebo jakékoli další dotazy, které potvrdí tvou identitu.

Sdílet příspěvek


Adresa příspěvku
Sdílet pomocí služby
Tak nakonec jsem to dal sám. Chtěli odpovědět pár kontrolních otázek, které jsem udával při založení účtu.

Byl to vlastně první výběr a když nad tím teď přemýšlím, tak jsem jim možná posílal peníze z jiného účtu, než na který jsem si vybíral. Honza

Sdílet příspěvek


Adresa příspěvku
Sdílet pomocí služby
Ston, môžeš prosím ťa napísať na čo všetko sa ťa pýtali? ako dlho si s nimi volal? Toto je to číslo - 00800-42-276537 kam si volal?

Sdílet příspěvek


Adresa příspěvku
Sdílet pomocí služby
Zdravím,
tak jsem poprvé převáděl z IB peníze domů. Příjímací banka byla Raiffeisenbank. Ve formuláři jsem vyplnil dle přiloženého obrázku. Peníze dorazili do 24h. Ovšem strhli si $50 a to je dle mého opravdu hodně. Četl jsem tu že se dá poslat i za 1€. A to je sakra rozdíl.
V rámci toho že je vysoce pravděpodobné posílání každý měsíc(jednou za měsíc je to jak jsem zjistil zadarmo, pak za $10), tak chci samozřejmě ušetřit.
Prosím o radu, jak na to.
Díky

Sdílet příspěvek


Adresa příspěvku
Sdílet pomocí služby

×
×
  • Vytvořit...

Důležitá informace

Na tomto webu zpracováváme cookies potřebné pro jeho fungování a analytiku, v případě udělení souhlasu také cookies pro účely cílení reklamy.