Jump to content
Co nového? Mé kurzy
Komunita:
Diskuze Sledované příspěvky Žebříčky

Brokerjet


popo_cz

Doporučené příspěvky

Dobrý den.

Jsem úplný začátečník v obchodování ale zároveň jsem naprosto nadšený a asi cca 14 dní studuji veškeré materiály zde na Finančníkovy a i jinde na internetu. Mám velký zájem obchodovat s komoditami a zatím šetřím kapitál a provádím obchody na papíře.

A proto mám několik otázek:
1) jde provozovat obchodování pomocí aplikace brokerjet na trzích CBOT a NYBOT??
2) jak to že u většiny grafů s komoditami na broker jet není žádné volime je to tím že jsem poze zaregistrovaný a nemám aktivovaný účet??
3) jak funguje obchodování s komoditami u broker jet?? Nikde v grafech sem nenašel měsíc dodávky suroviny a na které burze se s danou komoditou obchoduje.

Jsem naprostý začátečník a teprve se učím tak pokud máte někdo zkušenosti s brokerjet tak mi prosím napište a pokud se tento broker vůbec k obchodu s komoditami hodí

Děkuji za odpověď ;)

Link to comment
Sdílet pomocí služby

  • Odpovědí 38
  • Vytvořeno
  • Poslední

Nejaktivnější diskutující

to popo:
přes brojet se komo neobch, ale úplně v pohodě se k nim - a nejen k nim - dostanete přes warranty (nebo další deriváty), které přes brojet můžete koupit. Většina neví o čem je řeč, mnozí zavrhnou hned aniž ví co to umí, některé odrazuje už jen ten podivný název. Troufám si říci k velké škodě mnohých, možná by si zde víc pošetřili nervy a hlavně své účty. Ostré velké trhy jsou sice lákavé, ale statistika je u nich neúprosná.
Něco o tom je v sekci OPCE, zde to už opakovat nebudu. Při této dnes už bezproblémové možnosti účastnit se kteréhokoliv trhu - akcie, komodity, forex...občas docela žasnu do čeho všeho se začátečníci za těžké peníze pouští, když zkusit - a s možným efektem zisku jak za velké peníze a limitovanou ztrátou - se totéž dá za podstatně menších investic.
To nač se ptáte je zde už zodpovězeno všudemožně X-krát, stačí hledat!
úspěch vám

Link to comment
Sdílet pomocí služby