Jump to content
Co nového? Mé kurzy
Komunita:
Hledat v
  • Více možností...
Najít obsah, který ...
Hledat výsledky v ...
Diskuze Sledované příspěvky Žebříčky
Lucínek

Zen-Fire - Mirus Futures

Doporučené příspěvky

paja1 : dík za koment a inspiraci.

Změnu brokera bych vyděl až jako poslední možnost zatím jsem byl spokojen.Ja už obchodoval ale teď (4měsíce) nestíhám a zároveň předělávám obchodní systém. A co oni neudělají ??? poplatek :D

S pozdravem

Liliputek

Sdílet příspěvek


Adresa příspěvku
Sdílet pomocí služby
Dobry den mam nekdo skusenosti s vybiranim penez z uctu od RCG? Muj broker mi poslal akorat odkaz mirusfutures.com/online_futures_trading/support/online_withdrawal_form a po pravde stim vyplnenim dolni casti si moc nevim rady je tam nak moc kolonek. A vubec netusim co je Account Number,Routing Number/BSB, a Account name. Sem z toho dost zmateny.

Acc number - je muj aacnumber co mam u mirusu? Nebo to ma byt cislo meho bankovniho uctu?
Acc name - co mysli timhle? Do ted sem si myslel ze muj acc name je cislo meho uctu u mirusu
Routing number - nemam tuseni co to je a co tam napsat. Muj ucet obsahuje jen cislo pro CR pak tam mam IBAN a BIC(swift)

Sdílet příspěvek


Adresa příspěvku
Sdílet pomocí služby
Nissmo:

S hornymi kolonkami predpokladam nemas problem takze tie dolne:

ACC name - Tvoje meno
ACC num. - Tvoje cislo uctu banky v SK/CZ (nie u mirusu to sa pise este v hornych kolonkach)
Routining number - nemas takze napis n/a
Swift - je tvoj swift SK/CZ banky

Sdílet příspěvek


Adresa příspěvku
Sdílet pomocí služby
acc number - cislo bank. uctu v CR
acc name - tve jmeno/jmeno, na ktere je ucet vedeny
routing number - nic, jenom pro USA
staci swift

Jinak gratuluju k vyberu, pokud jsou to penize z trhu, je to radost! :)

Sdílet příspěvek


Adresa příspěvku
Sdílet pomocí služby
Ahoj,
zakládám si další account a uvažuju nad Mirus nebo Velocity?
Můžete mi dát nějaké postřehy, které by mi pomohly se pro některý z nich rozhodnout.. (např. kvalita dat, připojení, servis, ...).
Díky

Sdílet příspěvek


Adresa příspěvku
Sdílet pomocí služby
Diky chlapi jeste vcera sem volal do sve banky a vysvetlili mi to takze sem to vcera kolem 19:00 odeslal a dnes v 15:00 hodin sem jen tak ze zcedavosti podival na ucet a uz to prislo :) Zvlastni jak rychle jdou poslat penize s USA ale kdyz sem fundoval ucet tak to trvalo snad 3dny.

Gratulaci prijimam snad to takhle bude pokracovat dal :)

Sdílet příspěvek


Adresa příspěvku
Sdílet pomocí služby
lordberry:

u Mirusu jsem výpadek prakticky neměl nikdy, data Zen-Fire velice kvalitní, komise kolem 4USD RT na indexech, komunikace přes mail pohotová (zrovna dnes jsem měl nějaké problémy s připojením - na vině bylo O2 - a odpověď došla za pár minut)..Mirus má jako zálohu Webtrader, což je webová platforma jako TWS a stejně jako TWS je třeba i optimalizovaná pro iPhone..

jediný nedostatek je známá absence OCO vazby, která je držená pouze u tebe na počítači (příkazy na burze jsou, ale vazba mezi nimi, která v případě hitnutí jeden z nich vyruší, ne) - ale toto je z hlediska spolehlivosti myslim ne uplně důležitá věc..i kdyby se něco stalo, tak je Webtrader, 24h tradedesk a každý seriózní člověk má záložní připojení třeba v mobilu..

osobně si nemůžu stěžovat..

majkll

Sdílet příspěvek


Adresa příspěvku
Sdílet pomocí služby
díky majkle,

na tu mobilní aplikace jsem docela myslel a úplně jsem ji přehlédnul, takže díky za info. OCO vazbu neřeším, to je fakt.. za dva roky mi připojení při otevřeném obchodu nikdy nezkolabovalo a mobilní to jistí

Sdílet příspěvek


Adresa příspěvku
Sdílet pomocí služby
od včerejška mám problémy s připojením k Zen-Fire..AJ mi potvrdil, že se to týkalo více lidí z ČR a jde zřejmě o problém poskytovatele internetu (mám ADSL O2)..protože se mi to zázračně podařilo rozchodit, tak jsem to dál neřešil, ale dnes se problém opakuje a stále se mi to nedaří nahodit..začal sem to tedy okamžitě řešit přes NT support a posléze budu volat na support O2, ale ptám se - nevyřešil tenhle problém už někdo a nezná postup?

díky,

majkll

Sdílet příspěvek


Adresa příspěvku
Sdílet pomocí služby
majkll:

taky se od pondělí potýkám se stejným problémem - když se připojím přes wifi nebo mobilní internet od Vodafone,tak mi data naskočí,ale přes pevnou linku od O2 vůbec nic - volal sem jim,ale ještě se mi nikdo neozval nazpět. Tak sem dám info jakmile se mi ozvou a nebo sem dej pak info ty,pokud to vyřešíš dřív než já.
Díky!

Tomáš

Sdílet příspěvek


Adresa příspěvku
Sdílet pomocí služby
já aktuálně komunikuju s Matthewem ze supportu NT a taky čekám na info - zkouší aktuálně nějak testovat moje připojení, aby mi mohl případně něco v PC upravit..

ale mezitím už jsem našel vlastní způsob opravy - neni to rozhodně stav, který by mi takto vyhovoval a proto to budu řešit 100% dál, ale nouzově to funguje..takže můj postup, doufám, že pochopíte, je to trošku komplikované:

mám jeden počítač, kde mám dva oddělené disky s oddělenými systémy (PC1 a PC2) a ještě záložní NTB. Ke všem se připojuju přes O2 (k oboum PC přes kabel, k NTB přes wifi).
Napojit na Zen-Fire mi od včera nejde na PC1. Ovšem když se zkusím napojit z PC2 nebo NTB, tak to jde hned napoprvé! Jakmile se takto napojím "odjinud", připojení následně vypnu, zavřu NT a otevřu znovu NT na PC1 (nefunkční), tak mi připojení funguje hned napoprvé! Je to tedy jakoby tenhle krok nějakým záhadným způsobem "pročistil" linku, ale je to záhada. Každopádně takhle sem to rozjel náhodou včera a dnes když jsem to zopakoval, tak to opět jde. Takže to zkuste podobně jako já a mělo by to fungovat.

Každopádně zůstaňme prosím v kontaktu a dořešme to do finále, pokud se to někomu povede ve spolupráci s O2 nebo NT.

majkll

Sdílet příspěvek


Adresa příspěvku
Sdílet pomocí služby
Ještě upřesním svoji konfiguraci. Ninja Trader 7.0.1000.7. Na O2 jsem si jen popovídal, ale protože mi Internet jinak chodí, tak neuměli poradit.

Sdílet příspěvek


Adresa příspěvku
Sdílet pomocí služby
Ahoj vespolek,

měl jsem dnes stejné potíže s připojením. Po šesti nezdarech jsem NT restartoval a vše běží jak má. Také se jedná o připojení přes ADSL O2.

Luděk

Sdílet příspěvek


Adresa příspěvku
Sdílet pomocí služby
Návštěvník
Téma je uzavřené.

×
×
  • Vytvořit...

Důležitá informace

Na tomto webu zpracováváme cookies potřebné pro jeho fungování a analytiku, v případě udělení souhlasu také cookies pro účely cílení reklamy.