Jump to content
Co nového? Mé kurzy
Komunita:
Hledat v
  • Více možností...
Najít obsah, který ...
Hledat výsledky v ...
Diskuze Sledované příspěvky Žebříčky
Lucínek

Zen-Fire - Mirus Futures

Doporučené příspěvky

www.financnik.cz/forum/read.php?4,99000,164120#msg-164120

Já jsem zaznamenal zradu www někdy v noci z Po na Út. Přehazuju mezi sebou na jednom drátu dva notebooky na switch co je mezi nim a modemem ADSL O2. Řešil jsem to ale spánkem a pak už to šlo s tím, že občas dlouho trvalo než mi některá stránka naběhla.

Občas to ADSL O2 přes noc takhle na nějakou chvíli chcípe. Asi si tam hrajou nějací koumáci.

Myslím, že vhodné vypínat a zapínat ADSL modem (případně softwarově), aby se DNS záznamy aktualizovaly od nadřízeného internetího PC, dokud se to nezaktualizuje bezchybně, nebo použít jiný DNS viz odkaz výše.

Sdílet příspěvek


Adresa příspěvku
Sdílet pomocí služby
ludekM:

restartem NT to asi nebude, protože já ho včera i dnes restartoval xkrát a nic..restartoval jsem i celý PC a taky nic...pomohl až postup, co sem psal výše..

jen pro upřesnění - pokud to Pavlovi na O2 ADSL jede ok, pak může být problém nějak svázaný s oblastí ČR - já jsem ze Zlínského kraje, okres UH..kahiros, LA+, shodujem se?

Sdílet příspěvek


Adresa příspěvku
Sdílet pomocí služby
Ahoj všem,

tak i já mám stejný problém, a to už od soboty, kdy se mi poprvé nepovedlo připojit. Chtěla jsem se podívat, jak skončil páteční obchodní den.

Začala jsem to řešit až v pondělí, kdy to opět nešlo. Nejprve jsem kontaktovala Ninja Trader, kde mi přes vzdálený přístup zkontrolovali celé nastavení a na nic nepřišli.

V úterý jsem to samé absolvovala s Mirus Futures. Také přes vzdálený přístup zkusili zkontrolovat vše co se dá a zase na nic nepřišli. Poradili udělat fresh instalaci (odinstalovat, smazat všechny zbylé soubory a udělat instalaci novou) a nic.

Ještě jsem zkusila v úterý nainstalovat NT na jiný počítač se stejným ADSL připojením od O2 a nic. Pak jsem zkusila nainstalovat NT na další PC s připojením ADSL od T-mobile a vše fungovalo tak jak má.

Dnes jsem se se svým počítačem zkusila připojit přes mobilní O2 internet a vše fungovalo. Dále jsem zkusila připojit svůj notebook přes ADSL od O2, ale od jiného majitele a nejprve vše fungovalo, ale když jsem si dohrála soubory s workspace, indikátory, atp. tak NT opět přestal fungovat.

Už jsem to konzultovala i s O2. Tam mi půjčili nový modem, ať to vyzkouším s ním a nic. Mají evidovaný můj problém a před chvílí jsem domluvila s jejich technikem. Radili mi ať zjistím název domény a IP adresu, kam se připojuji.

Napsala jsem svůj požadavek na Mirus Futures a jejich odpověď je, že je nemají a že mají hlášeno více podobných problémů. Tak nevím, zda mě pochopili. To se mi zdá divné.

Jejich odpověď doslova:
We do not have Ninja ports, but let us know a little more about where you are located, etc. We have been seeing many instances of ISP problems coming from some european countries. It is just a matter of waiting for those issues to clear up. As for ports, that usually becomes an issue when your computer is behind an office or corporate firewall. If this is the case let us know.

V tuto chvíli už opravdu nevím co s tím. Pokud se to někomu povedlo vyřešit, dejte prosím vědět.

Děkuji moc.

Petra

Sdílet příspěvek


Adresa příspěvku
Sdílet pomocí služby
Také mám ADSL O2. Problémy s připojením od včerejška.
Včera jsem se připojil po opakovaném zkoušení... poté už vše běželo ok.
Dnes pomohl pouhý restart NT. Vše teď běží bez problému.
Jsem z Moravskoslezského kraje.

Sdílet příspěvek


Adresa příspěvku
Sdílet pomocí služby
Taky jsem z hradeckého kraje, od Náchoda a ani jsem si neškrt. Doteď si s tím hrál technik od Mirusu. AJ mi poslal link na support. Nejdřív s tím dobu zápasil a neúspěšně. Tracert na beta.zen-fire.com se mu asi líbil. Nic nenamítal. Potom zkusil nainstalovat Rithmic Trader a s ním se připojil. Takže to skončilo přeinstalací Ninji na 7.0.1000.8 A potom se to hned chytlo[bold] a běží to[/bold] . Prý je to nějaká zatím nezveřejněná a ne zcela otestovaná verze. Příští týden má být nová verze Ninji a mám si to potom zase přeinstalovat.

To by mě zajímalo, kde ta chyba vznikla. Restarty počítače, restarty modemu, vypínání antiviru i firewallu, to vše bylo k ničemu. Stejně mám hlavní podezření na O2, protože to kleklo najednou více lidem.

Ale technika jsem se svojí angličtinou litoval. Jak byl vzdáleně připojen tak jsem nemohl používat strejdu Googla.

Sdílet příspěvek


Adresa příspěvku
Sdílet pomocí služby
to all

nepouzivam sice mirus a zen-fire ale ked som mal este demo zenfire+ nt7 a aj nedavno ked som mal nt7 napojeny na tws od ib nemohol som sa pripojit resp. vobec nalogovat do TWS. volal som do ib, nieco poskusali a povedali mi ze je to na strane mojho poskytovatela internetu. volal som mojmu poskytovatelovi internetu co je zhodou okolnosti 02 ale nie v cechach a tam mi nakoniec povedali ze v noci robili nieco s dns servermi, uz si nepamatam co ale skratka ze to mohlo narobit problemy. chlapik mi vsak nevedel pomoct a tak som nakoniec preinstaloval cely router a modem nanovo a vsetko hned slapalo. Stalo sa mi to dvakrat za pol roka a vzdy pomohla preinstalacia routera a modema, tak kto ste to este neskusili tak skuste.
od vtedy si vsetok soft pre istotu zapinam ovela skor :D

Sdílet příspěvek


Adresa příspěvku
Sdílet pomocí služby
... mám stejné problémy v Turnově s O2 ADSL, ale přes GPRS v mobilu (O2) nebo přes internet home (wifi O2) to jede úplně normálně, DNS pro ADSL O2 je docela možný viník (ale spíš by to nejelo vůbec kdyby na rithmic.com servery, odkud jdou data zen-fire, nefungoval překlad adres a ono to zatím chvílemi jde se připojit a chvílemi nejde, ale když už se připojíte tak to jede bez problému celý den, tak neodpojovat:), schválně zítra zkusím zadat jiné DNS servery k ADSL než O2...

Sdílet příspěvek


Adresa příspěvku
Sdílet pomocí služby
Ano, stejný problém jsem měl od pondělního večera, pouze doma na O2 ADSL, všude jinde, i na jiných O2 ADSL to běhalo, v Mirusu potvrdili, že z jejich strany nevidí žádný problém. Nakonec se to povedlo vyřešit tak, že jsem úplně odebral připojení na ZenFire v Ninjovi a udělal ho celé znova (otázka asi minuty, pokud nemusíte lovit hesla v emailech:-)). Nedával jsem tomu moc šancí, ale nakonec to jede.

Sdílet příspěvek


Adresa příspěvku
Sdílet pomocí služby
Je klidně možné, že to je způsobené tím, jak se O2 rejpe ve svých DNS. To, že nemám problém může být tím, že nepoužívám O2 DNS. Zkuste tedy někdo, kdo máte problémy použít nějaký jiný DNS, třebaOpenDNS, Google nebo jiný dle libosti.

Sdílet příspěvek


Adresa příspěvku
Sdílet pomocí služby
Pardubický kraj
ISP - O2 ADSL

stejný problém,
v pondělí jsem se nepřipojil vůbec, v úterý po půl hodině, včera asi po minutě.
nejdříve to řešil Mirus live support (asi hodinu se stím chudák trápil) přes vzdálenou plochu, pak Ninja support a nakonec sem volal do O2.
nic nepomohlo - restart modemu, reimstalace ninji, vypnutí firewall,

poslení odpověď z NT : We have narrowed it down to local ISP issue, however its simply a waiting game for th major ISP to come back online. I think in your case though you should be good.

tak budu doufat

Bo

Sdílet příspěvek


Adresa příspěvku
Sdílet pomocí služby
hm tak koukám, že problémy jsme měli všichni, ale každému pomohlo něco jiného..takové záhady sou nejlepší:-) ale nejvíc se mi líbí, jak O2 totálně odmítá, že by cokoli s internetem dělali...přitom myslím, že problém byl (je) víc než jistě na jejich straně..navíc mě fascinuje jejich stránka "plánované výpadky", kde absolutně nikdy nic plánovaného není, přitom občas v noci internet přestane fungovat a je zřejmé, že tam něco kutí..a když jim pak člověk zavolá, jestli tam něco dělali, tak řeknou, že žádný výpadek nebyl, že je člověk debil - aby se to rýmovalo..

každopádně v noci ze včerejška na dnešek mi na pár minut skolaboval internet...za pár minut se to rozeběhlo a ještě jsem pro jistotu vypl a zapl modem a dnes ráno jsem se připojil napoprvé..tak doufám, že to je finálně ok..

majkll

Sdílet příspěvek


Adresa příspěvku
Sdílet pomocí služby
tomagr Napsal:
-------------------------------------------------------
> Je klidně možné, že to je způsobené tím, jak se O2 rejpe ve svých DNS.

Tím by to opravdu mohlo být. Mám adresu DNS automaticky a myslím si že většina ostatních taky. Jestli to ještě někdy zazlobí, tak zkusím zadat nějaký napevno. Můj oblíbený je Comodo. 8.26.56.26 8.20.247.20. Ale na počítači ze kterého obchoduji to vyzkoušené nemám.


Sdílet příspěvek


Adresa příspěvku
Sdílet pomocí služby
Návštěvník
Téma je uzavřené.

×
×
  • Vytvořit...

Důležitá informace

Na tomto webu zpracováváme cookies potřebné pro jeho fungování a analytiku, v případě udělení souhlasu také cookies pro účely cílení reklamy.