Jump to content
Co nového? Mé kurzy
Komunita:
Hledat v
  • Více možností...
Najít obsah, který ...
Hledat výsledky v ...
Diskuze Sledované příspěvky Žebříčky

Zen-Fire - Mirus Futures


Lucínek

Doporučené příspěvky

JaroslavVrana Napsal:
-------------------------------------------------------
> chci se zeptat jestli má někdo taky momentálně
> problém s připojením na Zen-Fire? Mě to píše Login
> failed: Unable to login (10004). Tohle mi ještě
> nikdy nedělalo.

Ahoj Jardo,
v NT foru
www.ninjatrader-support2.com/vb/showthread.php?t=18771&highlight=10004
podpora doporucuje:

-znovuvytvorit pripojeni (Tools-->Account Connections) a rucne tam napsat jmeno + heslo
-pokud to nepomuze tak prekontrolovat firewall, spyware ci antivirus jestli neblokuji spojeni
-pokud to nempomuze tak muzes poslat svoje jmeno+heslo na podporu (Please send it to support[at]ninjatrader[dot]com, put 'Attn Jason' in the subject header and reference this forum thread.)

Zdravim

Link to comment
Sdílet pomocí služby

  • Odpovědí 1,8k
  • Vytvořeno
  • Poslední

Nejaktivnější diskutující

Nejaktivnější diskutující

Publikované obrázky

Zdravím všechny ,
upřímně děkuji všem přispěvatelům. Pomocí uvedených příspěvků se mi podařilo otevřít účet u Mirus Futres a byl jsem nyní vyzván k fundování účtu. Nicméně mám dva nesouvisící dotazy.
1.Mám již otevřený jeden účet u banky v USA. Je to bohužel účet jenom pro poziční obchodování. Dokázal by někdo poradit jak nejlépe a tedy nejlevněji udělat přímo transfer $ na nový účet u Mirusu? Cesta převodu peněz zpátky do Čech a potom na Mirus bude zřejmě nejdražší a tedy až ta poslední varianta.
2.Mám instalovaný na demo obchody NT. V rámci zkoušení co všechno program umí a jak se s ním pracuje jsem provedl následující. Na stránce Tools – Instrument Manager jsem u jednoho trhu omylem zaklikl delete. Rázem mi samozřejmě zmizel. Potýkám se s tím, jak dostat tento trh zpátky na seznam. Jako naschvál jedná se zrovna o trh ES. Odinstalování NT a znovu nainstalování je to poslední řešení.
Můžete mi někdo poradit?
Díky

Link to comment
Sdílet pomocí služby

Zdravim Vas kolegovia,

moze mi please niekto pomoct? Mam ucet u RCG a ked pozeram stav uctu ( Balances ) ....su tam 3 formulare, v dvoch to ukazuje stav vcerajsi a potom dnesny,....problem je, ze niektore udaje su tam rozdielne.......jednoducho tomu nerozumiem. Rad by som vedel, ze ktora kolonka je ta, kde sa uvadza moj aktualny stav ( mam ucet fundovany v Eurach a zaroven tam mam aj prepocty v USD ) ....

Za vysvetlenie vopred dakujem! (tu)

Link to comment
Sdílet pomocí služby

Gavin Napsal: ------------------------------------------------------- > 2.Mám instalovaný na demo obchody NT. V rámci > zkoušení co všechno program umí a jak se s ním > pracuje jsem provedl následující. Na stránce > Tools – Instrument Manager jsem u jednoho trhu > omylem zaklikl delete. tady je takovej grafickej pruvodce ;-)

10124

Link to comment
Sdílet pomocí služby

Gavin, jiji1:

myslím, že Gavin neklikl na delete v levém sloupci, ale na delete ve středu grafu (vedle NEW a EDIT)..tj. myslím, že si musíte trh znova nadefinovat..vybrat burzu a zadat parametry..přes výše zmiňované tlačítko NEW..

sám jsem mazání radši nezkoušel :) , tak nevím, jestli je moje úvaha správná..

majkll

Link to comment
Sdílet pomocí služby

jiji1,majkll díky za reakci.
skutečně jsem kliknul na delete uprostřed grafu. Znovu jsem si dle dostupných údajů předdefinoval hodnoty trhu ES a skutečně se mi vrátil do seznamu. Akorát nemám definovanou adresu Url. Tu neznám. Nevím jestli to nebude vadit při živém obchodování. Na časových grafech se trh zobrazuje snad v pořádku, problém je u ES Volume 1000. Tady se zobrazujíé svíce v takových pravidelných obrazcích tak nevím jestli je to tou chybějící adresou Url nebo to u toho to trhu tak je. Díky za odpověď

Link to comment
Sdílet pomocí služby

Zdravím všechny,
prokousával jsem se dnes několik hodin diskuzí, informací je tady spousta a užitečných. Co mě ještě napadá - pokud zakoupím licenci na ninju, nafunduju účet u Mirus Futures (či RCG), platím potom něco za to, že jsou mi poskytována intradenní data od Zen - firu? Nebo je to již free?

Děkuji za odpověd

Link to comment
Sdílet pomocí služby

  • 2 týdny později...

zdravim,
vite prosim nekdo jak asi dlouho trva provedeni live market prikazu a jakou mate pripadne beznou slippage?
ja jedu na demu ninja+zen+NQ, v demu pohodlne vstupuju marketem, ale je mozne ze se budu muset pro live preskolit na limit, nejake vetsi slipy si dovolit nemuzu:)

diky moc.

hodne zdaru vsem.

Link to comment
Sdílet pomocí služby

Návštěvník
Téma je uzavřené.

×
×
  • Vytvořit...

Důležitá informace

Na tomto webu zpracováváme cookies potřebné pro jeho fungování a analytiku, v případě udělení souhlasu také cookies pro účely cílení reklamy.