Jump to content
Co nového? Mé kurzy
Komunita:
Hledat v
  • Více možností...
Najít obsah, který ...
Hledat výsledky v ...
Diskuze Sledované příspěvky Žebříčky

AMP Futures


Lucínek

Doporučené příspěvky

chtěl jsem se zeptat, jakou máte kdo zkušenost s trade deskem u AMP. Já osobně zatím špatnou. Zatím sice 1x, ale bylo to poměrně nepříjemné. Nemohl jsem se tam dovolat, neustále mě to přesměrovávalo na různá oddělení, až byl vždy hovor nakonec přerušen. Kdyby problém se mnou nevyřešil ochotný pan Sabo přes Skype, tak nevím ... je to u AMP běžné nebo spíš vyjímka?
dík

Link to comment
Sdílet pomocí služby

Ja mám naopak s AMP dobré skúsenosti. Pri spadnutom pripojení som sa okamžite dovolal na tradedesk a snažil sa uzatvoriť pozíciu. V tom momente nevideli u mna žiadne otvorené pozície. Ani nie za minútu mi telefonovali, že sa objavila u nich moja pozícia a či ju chcem uzatvoriť. Všetko bolo bez problémov. Výpadky sa už odvtedy neopakovali. teda pol roka.

Link to comment
Sdílet pomocí služby

Ahoj, rád bych se zde položil dva dotazy ohledně AMP. Pan Sabo již delší dobu neodpovídá a s angličtinou jsem na tom hůře. Předem mockrát díky za jakékoliv nakopnutí :)
Mám v plánu obchodovat FGBL. Účet u AMP budu mít ale vedený v dolarech, přičemž tento trh se obchoduje v eurech. Budu tedy platit po každém obchodu zvláštní poplatek Currency Conversions (30 USD)?
A druhým dotazem prosím o vysvětlení těchto poplatků:
- Margin and/or 80% Daily loss limit Liquidation: 25.00 per contract
- Additional Trader (User) Log In: 10.00 per month
- Block Allocation: 1.00 per contract

Ještě jednou díky za jakékéliv info. všem přeji úspěšné obchody ;)

Link to comment
Sdílet pomocí služby

JakubP Napsal:
-------------------------------------------------------
> Pan Sabo již delší dobu neodpovídá

já mu poslal asi 150 e-mailů, ale žádný mu (údajně) nepřišel a to jsem zkoušel e-mail, který na vlastní doméně (hostingu), pak jsem zkoušel Seznam, Gmail, takže nakonec zvítězil Skype, email selhal total. Už sedím u počítače 16 let prakticky v kuse, ale tohle se mi stalo poprvé.. :D

Link to comment
Sdílet pomocí služby

dynosWCH Napsal:
-------------------------------------------------------
> Ja mám naopak s AMP dobré skúsenosti. Pri
> spadnutom pripojení som sa okamžite dovolal na
> tradedesk a snažil sa uzatvoriť pozíciu. V tom
> momente nevideli u mna žiadne otvorené pozície.
> Ani nie za minútu mi telefonovali, že sa objavila
> u nich moja pozícia a či ju chcem uzatvoriť.
> Všetko bolo bez problémov. Výpadky sa už odvtedy
> neopakovali. teda pol roka.


No to je mazec. A ještě si to chválit. Trader nemá evidentně záložní připojení, nemá OCO order (nebo nemá st. vůbec).

Na TraderDesku nevidí jeho pozici!!!!????? :)

No už k nim peláším. [bold] [/bold]

Link to comment
Sdílet pomocí služby

To HOVED 111

Chcel by som len doplnit, ze ked pi padlo pripojenie mal som zadany len LMT prikaz a nie otvorenu poziciu. Akonahle som bol vyplneny tak mi obratom volal tradedesk ze ci ju chcem uzatvorit. Nevidim dovod aby som kvoli tejto skutocnosti menil brokera. Prave naopak pacila sa mi ich promptnost.

Je nutne sa sustredit na trading ako taký a nie donekonecna riesit brokerov a ine zalezitosti.

Link to comment
Sdílet pomocí služby

  • 3 týdny později...

Ahoj všem,
Mám dotaz na zkušenější, kteří již vybírají vydělané dolary.
Posílal jsem si z USA v červenci do AirBank dvě platby a to 700 a 600 USD. Tyto peníze vidím na výpisu u AMP odúčtované a navíc za každou transakci poplatek 30 USD, ale do ČR mi dorazily nižší částky. V prvním případě po cestě zmizelo dalších cca 20 USD a ve druhém 13 USD. Po dotazu na AirBank zjistily, že poplatek strhla J.P.Morgan a že u první platby byl jako typ platby zvolen Sha a u druhé Ben. Tyhle typy plateb jsem ale já nikde nevybíral a ani jsem je při zadávání platby nikde neviděl (nebo se mýlím?).
Prosím o radu - je to normální, že se po cestě ztratí další USD ?
Dělám já někde chybu, nebo je třeba to někde reklamovat ?
Už jste se tím setkali ?

Díky za info a úspěšné obchody
Jirka

Link to comment
Sdílet pomocí služby

to JPtrader

SHA ("shared") - Jedná se o variantu, kdy plátce hradí poplatky své bance a příjemce poplatky bance své, popř. zprostředkujícím bankám.

BEN ("beneficiary") - Poplatky související s mezinárodní platbou hradí příjemce platby, včetně poplatků účtovaných bankou plátce.

OUR ("our") - Veškeré poplatky spojené se zahraniční platbou bude hradit plátce (včetně poplatků banky příjemce, případně i zprostředkujících bank).

Link to comment
Sdílet pomocí služby

to Obelix

Díky za reakci. Tohle je mi vcelku jasné. Já se jen domníval, že na zasilatelské poplatky je určeno právě tech 30 USD, které mi odúčtuje již AMP Clearing.
Z toho co píšeš tedy vyplývá, že bych měl platby zadávat jako Our. Ve formuláři na výběr v klientském centru jsem ale nikde neviděl možnost toto zvolit, nebo to tam někde je ?
Jak to řešíš ty ?

Díky
Jirka

Link to comment
Sdílet pomocí služby

×
×
  • Vytvořit...