Jump to content
Co nového? Mé kurzy
Komunita:
Hledat v
  • Více možností...
Najít obsah, který ...
Hledat výsledky v ...
Diskuze Sledované příspěvky Žebříčky

NinjaTrader - prosím o radu II


Doporučené příspěvky

  • Odpovědí 1,3k
  • Vytvořeno
  • Poslední

Nejaktivnější diskutující

Nejaktivnější diskutující

Publikované obrázky

Dobrý den všem.
Chtěl bych se zeptat zda někdo netušíte, jestli se v NT8 dají nějakým způsobem vyhledávat a zobrazovat mé statistiky, jako tomu je u NT7 v záložce "Account Performance"?
Tuto záložku v NT8 postrádám a stiskem levého tlačítka myši do oblasti záložek se mi otevře nabídka nových záložek, ale tato volba tam není.
Umožňuje NT8 zobrazování statistik obchodů nebo ne? Pokud ano prosím o radu!!!

Děkuji všem a přeji mnoho úspěchů
Tomas100

Adresa příspěvku
Sdílet pomocí služby

Ahojte, potrebujem prekonvertovat jeden indicator z verzii 7 na verziu 8
Exituje na to nejaky program alebo je potrebne to robit sam?
Je niekto ochotny mi s tym pomoct? je to uplne jednoduchy indicator ktory rastucu ATR vyznaci zvolenou farbou, nic viac.

Adresa příspěvku
Sdílet pomocí služby

stranger:

tak to bude jednoduché. Prostě si v NT8 vytvořte nový indikátor bez jakýchkoli proměnných atd. a pak jen zkopírujte "funkční" část skriptu z NT7 do NT8. Proveďte kompilaci, po které vám program vyplivne seznam "chyb", tj. toho, co je nekompatibilní s NT8. Ty pak snadno opravíte, např. pomocí nápovědy zde: ninjatrader.com/support/helpGuides/nt8/en-us/?code_breaking_changes.htm

Adresa příspěvku
Sdílet pomocí služby

ještě jsem zapomněl - základní rozdíly v zápisu proměnných, properties atd. lze velmi jednoduše vysledovat porovnáním scriptu nějakého jednoduchého indikátoru v NT7 a NT8. Snadno a rychle se tak člověk naučí podobu scriptu v NT8 (který je dle mého názoru jednodušší a logičtější oproti NT7), Takže určitě doporučuju se do toho pustit sám...

Adresa příspěvku
Sdílet pomocí služby
  • 4 týdny později...

Zdravím, vyskytla se mi následující komplikace při spouštění NT7 . Ukončil jsem běžným způsobem NT7 a když jsem jej druhý den spustil vyskočila hláška viz. níže, program jsem několikrát ještě zkusil spustit po restartu pc se tejným výsledkem. Pak jsem NT 7 odinstaloval, nahrál poslední verzi, ale výsledek stejný. Použil jsem NT8 a pracoval na ní. Po cca dvou hodinách jsem se na NT7 vrátil , to již naběhl Control center s workspace bez grafů, když jsem zkusil otevřít svůj, opět program ukončen. Při dalším spuštěním jsem doplnil grafy a šlo i otevřít mé workspace, domníval jsem se , že je vše v pořádku a po standartním ukončení s uložením jsem pc vypnul. Dnes ráno je , ale problém zpět, NT7 nejde spustit. Mám live licenci , W10 . Na druhém nt běží vše normálně, tak se domnívám, že bude problém asi ve W 10. Setkal někdo s podobným problémem a může poradit co dál? Díky L.

43286

Adresa příspěvku
Sdílet pomocí služby

Sinuhet díky,
pomohlo a NT jsem spustil. Z předchozí zálohy jsem zkopíroval jeden workspace a běží, ale když jsem doplnil ještě druhý a chtěl ho otevřít, došlo opět k ukončení programu. Teď mám otevřený jen jeden + Untitled a zatím běží. Stojí za tím ty workspaces, napíšu na NT forum co na to oni.
Ještě jednou díky L. (tu)

Adresa příspěvku
Sdílet pomocí služby

Luin

Ahoj , mě se to taky stalo a to několikrát :) . Problém je v tom že v tom druhém Workspace máš někde chybu ...asi v nastavení idikátorů.!!!! Může to dělat konkrétní idikátor ! Nestahoval jsi někde na foru indikátor ??

Jinak, ten druhý workspace je třebe uplně odstranit z PC. A znovu ho udělat ručně , tak jak potřebuješ. Když se ti to znovu sekne tak je to jasné . Potom postupně instaluj idikátory a vždy po každém udělej restart NT a hned poznáš kterej to dělá :).

Přeji krásný den.

Adresa příspěvku
Sdílet pomocí služby

Balian,
děkuju za radu. Nestačí tedy si původní workspaces překopírovat do jiné složky? Dám si je tedy na flashku. Jinak ty indikátory používám roky, ale projdu si je a prověřím jak píšeš. Taky když se ve složce Workspaces objeví soubor Workspace. xml je třeba ho vymazat, ten po zavření NT indikuje chybu a NT se nespustí, i toto je jistá kontrola ( podle NT forum). Stahoval jsem pouze nějaký indi z BM fóra pro NT8, ale nezkompiloval se mi, tak jsem ho smazal.
Ještě jednou díky.
L (tu)

Adresa příspěvku
Sdílet pomocí služby

Luin

Se omlouvám už je to dlouho co jsem to řešil a teď jsem si dohledal e-mail od supportu NT.

Hello,



It appears to be due to a workspace you are loading. Please use the steps I have provided below to move your current Workspaces:

Close NinjaTrader
Documents
NinjaTrader 7
Workspaces
Select all files and move to another location on your PC such as your Desktop
Restart NinjaTrader

Also when you have a chance please upgrade to version 7.0.1000.30. To upgrade NinjaTrader, please follow the steps below.

Get your license key from NinjaTrader under Help> License Key.
Exit NinjaTrader.
Click on the link: ninjatrader.com/PlatformDirect.
Enter your license key and select 'Submit'.
Select 'Download'.
Critical: Before running the installer, ensure NinjaTrader is closed.

Takže ano, stačí ten Workspace přenést (ne překopírovat) někam jinam do složky (třeba na plochu) a udělej upgrade NT. Jestli nemáš...viz. postup nahoře.. :)
Ale potom když ten Workspaces zase vrátíš tam kde byl ...stejně to po restartu nepojede a budeš muset Workspaces znovu ručeně dát dohromady. (asi ) :)) . ...aspoň já jsem musel no.
.
Měj se a písni jak to dopadlo . Zajímá mě to :) ;)

Adresa příspěvku
Sdílet pomocí služby

... tuto zavadu mam od pocatku prace s NT ... tedy asi 6-7 roku. Upgrade nepomuze ... je to nejspis v nejakem stazenem/doma vytvorenem indi. Vzdy je treba vymazat stare workspaces a vytvorit grafy znovu. Pokud mas udelane templates na ruzne grafy, tak je to pak otazka nekolika malo minut. Myslim, ze neni treba se s tim vic zatezovat. Tak to proste je.
sublo

Adresa příspěvku
Sdílet pomocí služby

Zdravím,
takže kam jsem postoupil. Hlídám před spuštěním NT, je-li ve složce Workspaces soubor workspaces.xml, pokud ano vymažu jej a NT se spustí ( nyní mám pouze dva workspace + untitled1) a mohu mezi Work přepínat. Na NT supportu mi odpověděli, že je chyba v BTH ( sw na testování), tak jsem to poslal k posouzení. Pravda je, že tento sw používám bez problémů roky, tak uvidím kde je příčina. Určitě napíšu jak jsem dopadl.
L.

Adresa příspěvku
Sdílet pomocí služby

×
×
  • Vytvořit...

Důležitá informace

Na tomto webu zpracováváme cookies potřebné pro jeho fungování a analytiku, v případě udělení souhlasu také cookies pro účely cílení reklamy.