Jump to content
Co nového? Mé kurzy
Komunita:
Hledat v
  • Více možností...
Najít obsah, který ...
Hledat výsledky v ...
Diskuze Sledované příspěvky Žebříčky
michal-administrator

Mirus Futures - Zen-Fire II

Doporučené příspěvky

Zen-fire byl do konce minulého roku v podstatě přeznačený rithmic datafeed a trading engine a jelikož to vypadá, že se Rithmic a Mirus nedomluvili na další spolupráci, tak Mirus začal řešit situaci tím, že udělá vlastní datafeed a trading engine a aby si zachoval doboru reputaci, tak stále pod značkou zen-fire, ale technologicky už to je úplně něco jiného. Bohužel se jim to vymklo z rukou a nezvládli to a vypadá, že dál neví, co s tím. Jo a BTW BigTick byl v podstatě beta verze tohoto "nového" zen-fire.

Sdílet příspěvek


Adresa příspěvku
Sdílet pomocí služby
no fajn, tak to je na změnu brokera?! páč tento stav nemusí trvat dny, ale i týdny či měsíce :S

máte už někdo zkušenosti s převodem účtu, resp. peněz? mohu si zřídit nový účet u jiného brokera a peníze mezi nimi přeposlat, nebo mi je pošlou do Čech a já je opět pošlu na ten nový účet? což jsou celkem vysoké poplatky :S

Sdílet příspěvek


Adresa příspěvku
Sdílet pomocí služby
ano už jsem změnu dělal. Založíš si nový účet u nového brokera, vyplníš tu haldu papírů a zažádáš o transfer peněz (mají tuším na to cca 3 dny) - je na to taky formulář. Ale počítej s poplatky u stávajícího brokera za uzavření účtu, převod peněz atd. - mě to na konci roku vyšlo na cca 160USD

Sdílet příspěvek


Adresa příspěvku
Sdílet pomocí služby
díky za info, ten poplatek je celkem mazec, když je to jejich chyba, ale nedá se nic dělat, páč tohle vypadá na dlouhodobý průšvih :-(

neměl jsi problém s vybráním peněz? požadují, aby účet, na který posílají peníze zpět, byl ten, ze kterého byly původně poslané, nebo možná stačí prokázat, že účet, na který ti posílají peníze zpět do Čech, je tvůj

Sdílet příspěvek


Adresa příspěvku
Sdílet pomocí služby
účet by měl být ten co jsi uváděl ve smlouvě a fundoval jsi z něj peníze. Nicméně pokud to převádíš mezi brokery tak posílat to do Čech a zpět je asi hodně zbytečné. Vyplň ten transfer formulář co ti dá nový broker a oni to celé zařídí za tebe. Finančně by jsi si stejně vůbec nepomohl - spíš by to bylo ještě horší o transfer poplatek z Čech do USA.

Sdílet příspěvek


Adresa příspěvku
Sdílet pomocí služby
měl by to být stejný účet jako jsi uvedl ve smlouvě. Pokud ho změníš musíš doložit znovu, že jsi jeho vlastník. Většinou s tím nedělají problém.

Sdílet příspěvek


Adresa příspěvku
Sdílet pomocí služby
Ahoj,
na dotaz jak to vypadá se zen-fire jsem dostal tuto odpověď:

ZF is working tirelessly to fix their issues and get the engine back up and running. Mirus is also working to get alternative options in place for our clients in case the ZF issues persist. We are currently working on a few comparable alternatives and hope to have something within 24-48 hours in case ZF isn't fixed by then.



Thank you for your patience, and please know we are working tirelessly to get you back up and trading.

Sdílet příspěvek


Adresa příspěvku
Sdílet pomocí služby
to: robsol

Ahoj,

měl bych ještě dotaz k převodu peněz mezi brokery. Je nutné původního brokera nějak informovat, že převod peněz nebude zpět na původní účet, ale že to bude provádět nový broker?

Díky

Pavel

Sdílet příspěvek


Adresa příspěvku
Sdílet pomocí služby
Pokud vyplníš ten transfer formulář od nového brokera tak ten vše již zařídí za tebe. Ten převod by se měl pohybovat okolo 30-40USD. Do dneška nechápu co mi to tam Striker vlastně všechno naúčtoval a už to raději nechci s nimi ani řešit.

Sdílet příspěvek


Adresa příspěvku
Sdílet pomocí služby
zdravím,
mohl by někdo doporučit brokera, který má srovnatelná data jako zen-fire? ty problémy už mi začínají lést krkem a přemýšlím o odchodu od Mirusu a přechod k jinému brokerovi...a tak budu rád za jakékoliv tipy a zkušenosti....mám ještě účet u IB, ale nejsem si jist jestli 2min svíce u IB nejsou občas zkreslené oproti těm u zen-fire jak sem byl zvyklý...díky

Sdílet příspěvek


Adresa příspěvku
Sdílet pomocí služby
to Robsol,

můžeš napsat jak to probíhalo, mám na mysli převod peněz (já u RCG , ale AMP chce asi Dorman, tedy nový účet? ). To jsi při výběru zadal číslo nového účtu u AMP a Mirus to poslal nebo přes výběr domů nebo ještě jinak? Případně další okolnosti.

Díky L.

Sdílet příspěvek


Adresa příspěvku
Sdílet pomocí služby

Zapojte se do diskuze

Příspěvek můžete vložit nyní a registrovat se později. Pokud máte na serveru účet, přihlašte se a příspěvek bude publikován pod Vašim uživatelským jménem.
Poznámka: příspěvek bude uveřejněn po schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na tento příspěvek..

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Předchozí obsah byl obnoven.   Smazat obsah editoru

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Vytvořit...

Důležitá informace

Na tomto webu zpracováváme cookies potřebné pro jeho fungování a analytiku, v případě udělení souhlasu také cookies pro účely cílení reklamy.