wolf

Založil jsem si účet u IB global+tradestation

Doporučené příspěvky

Dobrý den,

chtěl bych do tohohle vlákna směřovat všechny problémy a neduhy nového propojení ib+tradestation. 

V pátek 30.11 jsem si otevřel nový učet u IB global abych stihl fundování učtu do 2500 USD. Náhodou jsem se ted díval na stránky IB zdali je můj učet už schválený a byl. Normálně jsem se připojil do webového rozhraní kde mám 0 CZK včetně toho že můžu klikat na akcie a kupovat si ( aspon se to tak tak tváří, nechci to zkoušet a jít s učtem do mínusu snad to nejde). Otázka je přijde mi email o tom že můj učet byl schvaleny + nějaká žádost o platbu? Protože zatím mám na učte 0 CZK a nevím zdali mohu jít do minusu a pak platit nějaký uroky IB. Zakládal jsi ted někdo v poslední době nový učet?  

Upraveno uživatelem wolf

Sdílet příspěvek


Adresa příspěvku
Sdílet pomocí služby

Zdravím, také jsem si ho základal, naštěstí s trochu větší rezervou. V první řadě myslím, že akce se týkala pouze účtů zakladaných přes TSG, ne přímo u IB. Založení probíhalo podobně informačně chudě, průběžně jsem to řešil s podporou TSG a ujišťoval se, že vše je OK. Od TSG mi přišel jeden mail, kde mi děkovali za zájem, ale dál tam nebylo nic užitečného. Po přihlášení do client portálu IB (údaji, které jsem si zvolil při registraci u TSG) jsem zadal jakou částkou chci účet fundovat, ze kterého účtu atd. Následně jsem odeslal peníze a až po tom, co je po pár dnech připsali na účet mi od IB přišel první mail s větou: "Client account UXXXX... has been approved by Interactive Brokers and was funded. You may now trade the account.". Následně mi TSG poslali přihlašovací údaje pro TradeStation. Takže když to shrnu - slovy neplýtvají 😀 Podle mého názoru, považují účet za otevřený až po fundování. Obávám se, že pokud jste neposlal peníze do 30.11. tak jste akci nestihl.

Upraveno uživatelem Pampalini

Sdílet příspěvek


Adresa příspěvku
Sdílet pomocí služby

Potvrzuji to co píše Pampalini. Přijde email od IB který oznamuje : Congratulations! Interactive Brokers has approved your application for account xxxxxxxxx. Dále upozorňuje na možnosti převodu akcií od jiného brokera a také fundování účtu.

to Pampalini: můžu se zeptat jak to máš s live daty resp. které máš a za kolik? Ja potřebuji akcie a opce, které podle toho co jsem četl mají být za cca $10/month, ale v nabídce to tam nikde nevidím, jak je vidět na obrázku.

aa.jpg

Sdílet příspěvek


Adresa příspěvku
Sdílet pomocí služby

Take jsem vyuzil akci IB+TSG a otevrel ucet s fundaci $2.500. Ochotna pani Renata byla na zacatku do zalozeni akcni, ale pote, co asi zjistila, ze mnou zadane referencni cislo pro registraci u IB neni TSG, ale Financnik.Cz, tak je jeji pristup rozhodne vlaznejsi a odkazala mne na podporu zdejsi... (tim nerikam, ze si stezuji). TSG schvaleni uctu u IB zjistila take nejak pozde, resp. az po mem upozorneni, ze uz na nem mam i zaslany penize a IB je radne registruje...

Dalsi velke prekvapeni u TSG bylo, ze jejich latest TS (9.5u11) funguje s latest TWS (974.4d), protoze tvrdili, ze musim pouzit jednu konkretni verzi TWS jina nefunguje. Prihlaseni do TWS je logicke, proc je prihlaseni do TS podmineno trivialnim heslem (zaslane v plaintext mailu!), ktere navic nejde nijak zmenit nevim...(ano, TS funguje pouze soubezne s TWS, presto...)

Dalsi sazkou do loterie jsou data... v TWS jsem mel vsechna data, na ktera jsem si vzpomnel (dobre, neco mozna bylo zpozdene o jednotky minut, u nekterych akcii mi to psalo D - asi jako Delayed, zadna hruza)... dostat vsak cokoli (Futures, Stock) do TS proste neslo...budiz, mel jsem data jen z inicialniho bezplatneho packu... zaplatil jsem si tedy US Securities Snapshot and Futures Value Bundle za $10/m, od te doby dostanu do TS data z Futures (zda se mi, ze ne vsechny, ale ECBOT funguje), sledovane akcie vsak stale nikoli (PG, IBM, RHT) a to i tehdy, pokud je v TWS soubezne sleduji.

Pro spreadoveho obchodnika je TS asi z tech mene vhodnych SW, protoze spreadove grafy to nakonec nejake dokaze zobrazit (zapomente vsak na pohodlnost ala ThinkOrSwim), ale za boha jsem neprisel ani nenasel zpusob, jak primo v TS zadat combo prikaz pro zobchodovani futures spreadu.

Nakonec jsem cas investoval spise do samotne TWS, kde vse nezbytne pro zobchodovani i charting jde udelat, nekdy sice kostrbate, ale jde.

Pro TWS je i mobilni klient (nikoli jen RO sledovac), pro TSG neni nic. TS ma mobilniho klienta, ale zatim na nej zapomente, nepropojite ho s TSG uctem u IB.

U sveho TSG accountu u IB jsem si priradil i SIM ucet. Prvni den s tim TS odmitala pracovat (v TWS jsem byl prihlasen na SIM, TS po zadani credentials potichu zmizela), pouze live fungoval, druhy den "zazrakem" sel i SIM z TSG (sdileni dat mezi Live a SIM jsem aktivni mel). Na radny SIM ucet u TSG zapomente rovnez.

Osobne pro muj ucel je IB+TSG vhodny akorat na prekonani limitu fundace (ktery ale IB v tichosti dle FAQ zrusila, takze jiz neplati minimum $10.000 pro zalozeni uctu). TSG a TS USA jsou dve rozdilne firmy, to asi chapeme vsichni, ale kdyz cast funkcionality Tradestation (SW) smeruje primo na clientsky portal TS USA, na ktery nemame pristup a tudiz nemuzeme *nic* z toho pouzit, tak je to reseni polovicate... - mam na mysli funkce primo ze SW, support, doplnky do SW, forum apod. IB <-> TSG je zalezitost stara cca 3/4 roku a na muj vkus se az prilis spousta veci stale resi za pochodu a na koleni, coz TSG sama nezapira.

Zajimavy bonus asi bude, ze std. poplatek IB za neaktivitu (min $10, bud v komisich nebo strhnutim z uctu) se zrejme na nas nevztahuje, resp. bylo mi tvrzeno, ze se jedna o limit pro vsechny zakazniky skrze TSG -> pokud vsichni dohromady za mesic vygenerujeme min $10, nic se platit nebude (zajimava definice, pockam si az co uvidim na vypise). 

TWS je zajimava i tim, ze je v Jave, tudiz ji spustite (temer) kdekoli, nektere veci mne stvou, napr. nemoznost vypnuti zobrazeni Fractionals misto Decimals pro nektere komodity (quotovane v 1/4 bodu - napr Corn 450 1/4 misto 450.25), znacne podivny spread futures graf po zobrazeni z tickeru, nemoznost prepnuti s Candles na Line (on Close) apod., ale to jde resit jinym charting SW. Napr. bezplatny NinjaTrader funguje bez problemu (ve free verzi nelze obchodovat) vcetne exotictejsich veci jako Renko apod. (vim, presnost je poplatna zpusobu pushovanych dat...), NT taktez neumi moc dobre zobrazit futures spready, ale aspon neco... jako ultimatni reseni je asi SieraCharts+jiny data provider (Sierra na to vyslovne upozornuje)... (nebo ThinkOrSwim, ale TD Ameritrade ma CR na blacklistu...)

Toliko prozatim me zkusenosti s osahanim nabizeneho "bezplatneho" reseni TWS+TS.

  • Like 1

Sdílet příspěvek


Adresa příspěvku
Sdílet pomocí služby

a mohl by někdo fundovaný říct zda-li když si nechám účet otevřený ale nepošli na něj žádné peníze (tak jak to mám těd) tak je takový učet aktivní a musím platit měsíční poplatek 10 USD?

 

druhá otázka spojení s IB je pouze přes kontaktatní centrum na webu? Není jinačí cesta?

Sdílet příspěvek


Adresa příspěvku
Sdílet pomocí služby

Ahoj,

chtěl jsem se zeptat, jestli jde založit účet u IB dvakrát se stejným jménem, jestli by šlo mít jeden účet přímo u IB a jeden u TSG+IB?

Jirka

Sdílet příspěvek


Adresa příspěvku
Sdílet pomocí služby

@gogo:

Jestli myslíte pod stejnou osobní identitou, tak samozřejmě můžete, pouze potřebujete dvoje credentials pro přihlášení k účtům. Dále si můžete účet od IB nechat převést pod TSG, opačně to předpokládám půjde rovněž.

Sdílet příspěvek


Adresa příspěvku
Sdílet pomocí služby

Dobrý den,

založil jsem si účet u IB přes TSG. Nemůžu se přihlásit k účtu u IB.

Při zadávání tel. čísel jsem zadal dva mobilní telefony. První jako pracovní (+42073......0) a druhý jako mobil (+42073......1).

Na číslo, které je označeno jako mobil mi chodil secure code, který potřebuji při přihlášení k účtu. Protože více používám ten pracovní mobil, prohodil jsem ta dvě čísla mezi sebou. Potom jsem na chatu IB zjistil, že to nelze měnit, ale mě se to povedlo a od té doby mi po zadání Username a password ukazuje toto viz. přiložený soubor.
1494832290_IB_login.jpg.972216c70132bf2e4b783d6f5e976b66.jpg
Snažil jsem se volat na linku do švýcarska, ale anglicky jí nerozumím (nejsem v angličtině příliš silný) a v ruštine bych se domluvil, ale nikdo mi to nezvedá.

Psal jsem na TSG podporu, tak uvidím jestli mi oni pomůžou.

Díky za pomoc.

Martin

Sdílet příspěvek


Adresa příspěvku
Sdílet pomocí služby

Dobrý den,

založil jsem si účet u IB přes TSG. 29.11. jsem poslal peníze do USA, ale platba se mi vrátila, z důvodu, že jsem špatně napsal číslo účtu. Moje blbost.

Jakou částku mám poslat na účet? Protože akce za 2.500 $, už asi skončila? Jestli tento dotaz nepatří do tohoto vlákna, tak se za to omlouvám.

Děkuji za odpověď.

Martin

Sdílet příspěvek


Adresa příspěvku
Sdílet pomocí služby

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlašte.

Přihlásit se