Jump to content
Co nového? Mé kurzy
Komunita:
Hledat v
  • Více možností...
Najít obsah, který ...
Hledat výsledky v ...
Diskuze Sledované příspěvky Žebříčky

Doporučené příspěvky

Pokud mám volný den k práci jen na tradingu, což je min. 10 dní v měsíci, používám stanovený čas dvě hodiny dopoledne a dvě hodiny odpoledne (+večer ještě zadávám příkazy). Tento čas je základní a jestliže se prodlužuje například díky tomu že mám v plánu se zrovna zabývat něčím co mě v této souvislosti náhodou baví či mě napadne udělat si nějakou doplňkovou analýzu navíc, tím lépe. Na věcech které mě nebaví ale jsou nezbytné již déle většinou nepracuji protože to pro mě není efektivní a je to o to více stresující. Na takových záležitostech jsem se ale nejlépe naučil pracovat v minulosti opět se striktně stanovenou minimální dobou práce. Zabýval jsem se stavbou svého domu (což mě extrémně nebavilo) a nechtěl či nemohl některé práce svěřit někomu jinému: pracoval jsem tedy sám denně 5 hodin bez přestávky, ale na naprosté maximum (to mi velmi psychologicky pomáhalo - protože jsem věděl že 5 hodin není tak dlouhá doba a jakmile udeří daná hodina, okamžitě končím - zároveň mám však docela málo času na to abych s něčím opravdu pohnul). Asi za měsíc jsem kupodivu vyhodnotil, že jsem vždy zvládl  více než bych stihnul denně za 8 hodin svým normálním tempem. Od té doby podobný plán praktikuji většinou u všeho co je nutné a co "nemusím".

Sdílet příspěvek


Adresa příspěvku
Sdílet pomocí služby

Vzdy som bojoval s tym ze dolezite ulohy resp. ucenie na skusky som si posuval na najneskorsi mozny termin a ked uz nebolo "KAM" tak zrazu sa vo mne nastartoval skryty motor ktory to vzdy dotiahol do uspesneho konca.
Navyhody tohoto pristupu su ze po cely cas clovek prokrastinuje a niekde v mysli na pozadi vie ze sa nieco blizi ale akosi to stale neriesi a ma podvedomy stres.
Je vela pristupov ktore mozu pomoct. Jednym z nich ktory sa snazim aplikovat ja je "Eat that frog" / Najprv zjedz zabu.

Mark Twain ze vraj raz povedal, ze ak hned rano prehltnete zivu zabu, cely ostavajuci den mozete prezit s pocitom uspokojenia, pretoze viete, že je to pravdepodobne to najhorsie, čo sa vam za cely  ten den prihodi.
Tou "zabou" je najvacsa a najdolezitejsia uloha ktoru budete s najvacsou pravdepodobnostou odsuvat.

Preco sem pletiem nejake zaby? :)

Toto je priklad pouzitia priamo na akukolvek ulohu a prioritizaciu s cielom nestratit motivaciu a pozornost = takze aj na trading.
Okrem tohto som si zacal pisat dennik kde viem lepsie a presnejsie "trackovat" veci ktore chcem dosiahnut. 
Ano jednoduchsie je vsetko nechat nejako plynut...a nejako a niekedy sa dopracovat asi niekam a byt spokojny ze sak nieco pre to robim.

Ked to nie je organizovane tazko sa dopracovat k cielu v rozumnom case = musel som zacat na sebe pracovat a "zorganizovat sa".

Pomaha mi takisto tool Meistertask - je to free webova verzia Task manazeru spojena s moznostou pracovat posuvanim uloh (Agile pristup) a tym menit statusy. Sucastou toolu je aj myslienkova mapa kde kazda idea sa da pretavit do tasku takze je to take dva v jednom.
Tento nastroj pouziva aj meranie casu ako spominal Peter. (dobry je aj Trello ale nie su tam myslienkove mapy integrovane)
Ja pouzivam pomodoro timer "Noisli" nastaveny na 25 minut. Je to web nastroj kde si pustam zvukovy podmaz ako napr. ruch kaviarne atd. (alebo Binaural beats)

Zaujimavy je aj pristup "Before 5 AM" ktory som este nedal kedze uz vstavanie o 07:00 je vyzva. 
Toto vidim ako smer co by ma posunul viac k produktivite a k lepsiemu organizovaniu tradingu vs. volneho casu.

Zajtra mam budik na 06:50 :)

  • Líbí se 1

Sdílet příspěvek


Adresa příspěvku
Sdílet pomocí služby

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlašte.

Přihlásit se

×

Důležitá informace

Na tomto webu zpracováváme cookies potřebné pro jeho fungování a analytiku, v případě udělení souhlasu také cookies pro účely cílení reklamy.