Jump to content
Co nového? Mé kurzy
Komunita:
Diskuze Sledované příspěvky Žebříčky

scalping na FX


galant

Doporučené příspěvky

Zdravím všetkých, tak som prechádzal cez diskusné vlákna na FX a našiel som mnoho tipov, postrehov, diskusií na daytrading resp. pozičné obchodovanie. Trochu mi však chýba viac informácií o jednej z používaných stratégií obchodovania FX, ktorú sám momentálne dolaďujem a rád by som ju zaradil do svojho obchodného repertoára. Ide o scalping.
Keďže som na FX začiatočník, rád by som vyzval SIda prípadne ostatných traderov, či by na toto vlákno neprispeli svojimi poznatkami o tomto spôsobe obchodovania, používaných indikátoroch, signáloch na vstup do pozícií, exit signály, zvláštnostiach v porovnaní s inými spôsobmi obchodovania apod.
Sám teda prispejem aspoň mojimi skromnými skúsenosťami: Obchodujem na 10 minútových grafoch. Používam Pivot points v kombinácii s RSI. PP používam na určenie rezistencií a supportov a RSI na určenie prekúpenosti resp. prepredanosti trhu. Pri pohybe trhu mojim smerom vystupujem pri profite 15-20pips. V prípade, že trh je ešte stále naladený na môj smer, skalpujem len časť pozícii a zvyšok obchodujem podľa klasickej stratégie s w/l pomerom 2:1.

Link to comment
Sdílet pomocí služby

  • Odpovědí 570
  • Vytvořeno
  • Poslední

Nejaktivnější diskutující

Nejaktivnější diskutující

Publikované obrázky

Výplach mého ostrého účtu trval téměř přesně na minutu 24 hodin. Na demu jsem si ověřil metodu skalpování na jednotlivých svíčkách a patterny+vývoj sousedního páru měn měly pro otevření pozice větší váhu než indikátory. Bez problémů jsem byl prakticky každý den ziskový. S vysokými loty v poměru 1000:1 se 1 pip rovná 1% účtu a v podstatě není problém otevřít v průběhu dne třeba 3 pozice a na každou vydělat jen 3 pips takže zhodnocení účtu je pak 9%. Občas se mi podařilo za den zhodnotit účet i o 50%. Na demu to hezky funguje a je to velmi lákavé, tím to ale končí.