Jump to content
Co nového? Mé kurzy
Komunita:
Hledat v
  • Více možností...
Najít obsah, který ...
Hledat výsledky v ...
Diskuze Sledované příspěvky Žebříčky
PET

SIERRA chart- nastavení

Doporučené příspěvky

Dobrý den
Prosím o radu jak nastavit v sieře numbers bars BIG/ASK přímo do grafu jak to prezentuje Petr na svém ukázkovém videu.
Zkoušel jsem to nastavit,ale zobrazení neodpovídalo představě :) . Jde to vůbec nastavit v OHLC grafu?
Díky za odpověd
P.s Martin

Sdílet příspěvek


Adresa příspěvku
Sdílet pomocí služby
Martin 1986:

prostě použij numbers bar ve studies, další nastavení si pohraj aby ti to vyhovovalo...

A to další asi máš na mysli ASK/BID volume difference bars...

Sdílet příspěvek


Adresa příspěvku
Sdílet pomocí služby
Martine,
videa pocházela z FIMS ( www.financnik.cz/exe/webinare/fims.php ). Pokud se kurzu účastníte, tak mi napište (petr@financnik.cz) a rád vám pošlu návod, jak přesně to v SierraChart nastavit. Nebo ještě lépe položte dotaz do VIP sekce kurzu. Obecně toto už není téma, které by bylo možné nějak hlouběji rozebírat ve volně přístupné části webu, protože už to přímo souvisí s edge, který nám v rámci FIMS vydělává peníze.
Petr

Sdílet příspěvek


Adresa příspěvku
Sdílet pomocí služby
Petře:
proč nesouhlasí v grafu NB dle Vašeho videa (mám Váš on-line kurz) součet čísel ve druhém sloupečku, tedy Trades Numbers Bars s číslem, které je uvedeno v tabulce dole jako Total Volume. Z Vašeho výkladu jsem chápal, že Trades Number Bars je počet obchodů na dané ceně, pak by to mělo sedět na celkové volume za danou úsečku. Kde je moje úvaha špatná? Pavel

Sdílet příspěvek


Adresa příspěvku
Sdílet pomocí služby
Pavle, pod článkem je link do VIP sekce, kde vše můžeme diskutovat.
Svůj dotaz jste vložil do otevřené sekce diskuze o programu SierraChart.

Sdílet příspěvek


Adresa příspěvku
Sdílet pomocí služby
Návštěvník
Téma je uzavřené.

×
×
  • Vytvořit...

Důležitá informace

Na tomto webu zpracováváme cookies potřebné pro jeho fungování a analytiku, v případě udělení souhlasu také cookies pro účely cílení reklamy.