Jump to content
Co nového? Mé kurzy
Komunita:
Diskuze Sledované příspěvky Žebříčky

Doporučené příspěvky

No Dobry den.

Jsem začátečník, ale nějakou dobu si to tady potichu čtu a nenašel jsem odpovídající téma k mému problému.
Chtěl bych použít k on-line použít elektronickou platformu která podporuje linux. Jsem tomuto operačnímu systemu už nějakou dobu nakloněn. Jenže má někdo nějaké fundované informace či dokonce reference o platformě která by podporovala linux? Děkuji

Link to comment
Sdílet pomocí služby

  • Odpovědí 55
  • Vytvořeno
  • Poslední

Nejaktivnější diskutující

Nejaktivnější diskutující

Publikované obrázky

Zdravim,
protoze bezne take pouzivam Linux, dival jsem se po nejakem reseni (bohuzel ne moc uspesne):

1. Pro system na testovani strategii na historickych datech je mozno pouzit QTSTALKER, nicmene ergonomie tohoto programu mi vice nez nevyhovovala. Tento program umi i automaticky backtesting, nicmene napoveda neni zrovna idealni a zadavani jednotlivych podminek take neni intuitivni nehlede na technicka omezeni. Celkove na me tento program pusobil ponekud nedodelanym dojmem.
Zajimalo by me, zda ma nekdo zkusenosti s TNT pod emulatorem, jeste jsem se nedostal ke stazeni noveho Wine, ale snad by to jet mohlo a bylo by to nejlepsi reseni.

2. Co se tyce platformy tak zatim jsem prilis nehledal (na backtesting ji zatim nepotrebuji), ale pokud si dobre pamatuji, tak cela platforma Interactive Brokers je psana v Jave, ten .exe soubor co se stahuje je pouze k rozpakovani archivu...

S pozdravem

Link to comment
Sdílet pomocí služby

  • 3 týdny později...

TNT pod Wine (0.9.8) jede uplne bez problemu, jen jsou trosku posunute ikonky v liste menu :). Jinak Interactive Brokers maji platformu pro skoro vsechno, pro UNIX like je to na adrese www.interactivebrokers.com/cgi-bin/unix_standalone.pl . V praxi jsem to jeste nezkousel, ale jelikoz to maji v Jave, tak nebude problem.