Jump to content
Co nového? Mé kurzy
Komunita:
Hledat v
  • Více možností...
Najít obsah, který ...
Hledat výsledky v ...
Diskuze Sledované příspěvky Žebříčky

Interactive brokers


Doporučené příspěvky

Unlimited: díky, to pomohlo :-)

Nevíte někdo, proč když chci koupit 1 ks AAPL TWS ukazuje margin 240 USD (100 %) , ale když zadám 10 Shares tak už mi to ukazuje jen 600 USD (25 %)?

Tohle platí do 7 Shares. Od 8 už se počítá margin jako 25 % :-)

Adresa příspěvku
Sdílet pomocí služby
  • 2 týdny později...
  • Odpovědí 1,5k
  • Vytvořeno
  • Poslední

Nejaktivnější diskutující

Nejaktivnější diskutující

Oblíbené příspěvky

Pokiaľ maš v nastaveniach označené  Stock Yield Enhacement Program tak IBKR ma pravo požičať tvoje CP z portfolia inemu obchodnikovi na short selling a on za to zaplatí  uroky 50%  si berie IBKR a 50%

Dobrý den všem.Možná to nepatří do tohoto vlákna ,nicméně pro informaci. 10.července 2017 se má vrátit na burzu CME trh E-mini Russell 2000 ,kde bude pod označením RTY  (na ICE by měl ještě zůstat TF

Tak jen abych napsala výsledek. Po komunikaci s IB a následně i Fio mi bylo doporučeno, abych použila SWIFT ve tvaru FIOZSKBAXXX pro korespondenční banku. Zadání obsahovalo tedy SWIFTy dva (standardní

Publikované obrázky

  • 1 month later...

Dobry den,

IB zase pozaduje aktualizaciu osobnych dat kvoli daniam. Snazim sa to vyplnit, ale nedari sa mi uspesne zadat cislo dokladu v casti "MiFIR National Client Identifiers" do polozky "Passport". Zadaval som tam cislo obcianskeho preukazu, ale vypisuje mi hlasku "Invalid format". Podobne aj po zadani rodneho cisla. Nema s tym niekto skusenost, co presne a v akom formate tam treba zadat? Dakujem

Libor

 

Upraveno uživatelem drak333
Adresa příspěvku
Sdílet pomocí služby
1 hour ago, drak333 napsal/a:

Dobry den,

IB zase pozaduje aktualizaciu osobnych dat kvoli daniam. Snazim sa to vyplnit, ale nedari sa mi uspesne zadat cislo dokladu v casti "MiFIR National Client Identifiers" do polozky "Passport". Zadaval som tam cislo obcianskeho preukazu, ale vypisuje mi hlasku "Invalid format". Podobne aj po zadani rodneho cisla. Nema s tym niekto skusenost, co presne a v akom formate tam treba zadat? Dakujem

Libor

 

Zdravím.. nedávno jsem zadával rodné číslo vč. lomítka a bylo to ok. 

Adresa příspěvku
Sdílet pomocí služby
  • 4 týdny později...
14. 12. 2018 v 17:37, Saldon napsal/a:

Dobrý den,

založil jsem si účet u IB přes TSG. Nemůžu se přihlásit k účtu u IB.

Při zadávání tel. čísel jsem zadal dva mobilní telefony. První jako pracovní (+42073......0) a druhý jako mobil (+42073......1).

Na číslo, které je označeno jako mobil mi chodil secure code, který potřebuji při přihlášení k účtu. Protože více používám ten pracovní mobil, prohodil jsem ta dvě čísla mezi sebou. Potom jsem na chatu IB zjistil, že to nelze měnit, ale mě se to povedlo a od té doby mi po zadání Username a password ukazuje toto viz. přiložený soubor.
1494832290_IB_login.jpg.972216c70132bf2e4b783d6f5e976b66.jpg
Snažil jsem se volat na linku do švýcarska, ale anglicky jí nerozumím (nejsem v angličtině příliš silný) a v ruštine bych se domluvil, ale nikdo mi to nezvedá.

Psal jsem na TSG podporu, tak uvidím jestli mi oni pomůžou.

Díky za pomoc.

Martin

Zdravím, jak jsi to vyřešil? Mám asi stejný problém a s angličtinou na tom jsem taky bledě... Předem díky :)

Adresa příspěvku
Sdílet pomocí služby
‎21‎.‎11‎.‎2018 v 22:20, petr napsal/a:

Samozřejmě je dobré si udělat analýzu a výběr brokera neuspěchat. Nicméně IB patří k nejlevnějším burzovním brokerům na trhu. Těžko v této oblasti seženete ještě něco levnějšího.
Jejich hlavní nevýhoda je následující:

- je to discont. Tedy velmi levné, ale člověk nemůže čekat nějaký zásadní zákaznický servis.

- nemají ticková data, ale tzv. snapshot data (agregovaná). To člověk ale pozná pokud chce obchodovat na velmi nízkých rámcích (kde pak musí kupovat data jinde).

Petr

Dobrý den Petře,

 

IB už nemá ticková data? Já si účet u nich před 2lety právě kvůli tick, ne agregovaným, datům zařizoval. Pořád testuji Numbers bary, znamená to tedy, že již NB nejsou přesné a nelze je na datech od IB používat ke strategiím dle vašeho kurzu?

Adam

 

Adresa příspěvku
Sdílet pomocí služby

Dobrý den,ticková data pro numbers bary nejsou od IB pro obchodování ani testování vůbec k použití.Hloubku trhu v reálném čase si je dobré  platit,řeší se to přes Sierru CH. ale jsou i jiné možnosti.

Adresa příspěvku
Sdílet pomocí služby

Dobrý deň, pravdepodobne všetkým svojim klientom, nielen mne, IB poslal e-mail a súčasne bulletin v platforme:

"Market Data - Pending Agreement and Termination Warning"

Moja angličtina nestačí na to, aby som správne porozumel všetkým detailom správy. Chápem, že IB chce zarábať na predaji trhových dát a stanovuje deň 31.1.2020 ako posledný deň, kedy bude ako broker obsluhovať tých svojich klientov, ktorí nakupujú dáta inde. IB dáva klientom možnosť objednať dáta od spoločnosti Global Financial Information Services GmbH (GFIS).

Čomu ale nerozumiem je, či tento hraničný termín na objednanie dát od GFIS sa týka aj tých klientov, ktorí používajú dáta objednávané a nakúpené výhradne len cez IB, čo je aj môj prípad. Nerád by som vstúpil do zmluvného vzťahu s ďalším subjektom, keď neviem, čo by som týmto krokom získal, resp. k čomu by som sa zaviazal. Text zmluvy s GFIS na domovskej stránke IB je siahodlhý...

Má, prosím, niekto v tomto jasno a podelí sa o info, čo je potrebné alebo vhodné vykonať?

Adresa příspěvku
Sdílet pomocí služby
Před 3 hodinami, pingl napsal/a:

Dobrý den,ticková data pro numbers bary nejsou od IB pro obchodování ani testování vůbec k použití.Hloubku trhu v reálném čase si je dobré  platit,řeší se to přes Sierru CH. ale jsou i jiné možnosti.

díky za zprávu, máte pravdu, platím si pararelně sierru vč. dat a přes tu to sleduji. AZ

Adresa příspěvku
Sdílet pomocí služby
19. 1. 2020 v 12:55, Ivansch napsal/a:

Dobrý deň, pravdepodobne všetkým svojim klientom, nielen mne, IB poslal e-mail a súčasne bulletin v platforme:

"Market Data - Pending Agreement and Termination Warning"

Moja angličtina nestačí na to, aby som správne porozumel všetkým detailom správy. Chápem, že IB chce zarábať na predaji trhových dát a stanovuje deň 31.1.2020 ako posledný deň, kedy bude ako broker obsluhovať tých svojich klientov, ktorí nakupujú dáta inde. IB dáva klientom možnosť objednať dáta od spoločnosti Global Financial Information Services GmbH (GFIS).

Čomu ale nerozumiem je, či tento hraničný termín na objednanie dát od GFIS sa týka aj tých klientov, ktorí používajú dáta objednávané a nakúpené výhradne len cez IB, čo je aj môj prípad. Nerád by som vstúpil do zmluvného vzťahu s ďalším subjektom, keď neviem, čo by som týmto krokom získal, resp. k čomu by som sa zaviazal. Text zmluvy s GFIS na domovskej stránke IB je siahodlhý...

Má, prosím, niekto v tomto jasno a podelí sa o info, čo je potrebné alebo vhodné vykonať?

To by mě taky zajímalo, ale já tam nikde nevidím možnost výběru. Dělá to na mě dojem, že když to neodsouhlasím nebudu mít data. Už jste to někdo odsouhlasil? A změnilo se něco v předplatném dat?

Adresa příspěvku
Sdílet pomocí služby
  • 3 týdny později...

Dobrý večer všem,
také by mě zajímalo, jak to s podpisem smlouvy je. Smlouvu jsem zatím nepodepsal a data se mi začal od nového měsíce zpožďovat o 15 minut.

Děkuji za odpověď. Marek

Adresa příspěvku
Sdílet pomocí služby

×
×
  • Vytvořit...

Důležitá informace

Na tomto webu zpracováváme cookies potřebné pro jeho fungování a analytiku, v případě udělení souhlasu také cookies pro účely cílení reklamy.