Článek vytištěný ze serveru www.financnik.cz

Název článku: Trading Coach: váš osobní rádce psychologie obchodování právě dorazil!
Autor: Financnik
URL článku: //www.financnik.cz/komodity/recenze-knih/trading-coach.html (klikněte pro návrat)

Doslovné ani částečně přebírání tohoto materiálu není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele - společnosti Centrum finančního vzdělávání, s.r.o

Trading Coach: váš osobní rádce psychologie obchodování právě dorazil!

Pokud mezi vámi a stabilními profity stojí nekonečný boj s psychologií tradingu, nejste v tom sami. Podobný problém tíží mnoho začínajících traderů – ne nadarmo se říká, že je trading především mentální hra. Pokud zvládnete sami sebe, otevře se před vámi cesta k doslova libovolným profitům. Ale jak na to? Možná byste ocenili rádce. Nebo ještě lépe někoho, kdo vám poradí, jak se stát sami sobě tím nejlepším Trading Coachem.

Když jsme zhruba před dvěma lety poprvé dostali do rukou knihu Dr. Bretta N. Steenbargera s názvem Daily Trading Coach: 101 Lessons for Becoming Your Own Trading Psychologist, bylo nám už po přečtení prvních kapitol jasné, že se jedná o doposud nejzajímavější a nejkomplexnější knihu, jaká kdy byla na téma psychologie tradingu napsána. Co nás ale překvapilo nejvíce, byl praktický rozsah knihy. Zatímco většina knih doposud více "teoretizovala", než přinášela konkrétní rady a postupy, Dr. Brettu Steenbargerovi se podařilo širokou a komplexní problematiku psychologie tradingu prezentovat do podoby zcela konkrétních praktických rad, postupů a nezbytných kroků, které mohou zcela zásadně pomoci ke stabilním profitům na burze. A věřte, že se nejedná pouze o rady teoretické: Dr. Steenbarger posledních několik let pracuje jako privátní psychologický coach špičkových traderů a tak jeho postupy prezentované v knize odrážejí jeho vlastní praxi. Postupy, se kterými úspěšně pomáhá traderům uvnitř privátních fondů, přináší nyní i ostatním.

Po přečtení knihy tedy bylo jasné, že tato kniha může zcela zásadně pomoci i tuzemským traderům a otázka vydání tohoto titulu v češtině byla na místě. Nyní s potěšením a hrdostí oznamujeme, že se nám podařilo titul dovést do zdárného konce a všem tedy tuto jedinečnou knihu přinášíme v českém překladu a názvu Trading Coach: 101 lekcí, jak se stát sám sobě obchodním psychologem.

Co je Trading Coach a jak vám může pomoci

Trading Coach je kniha, která by se spíše než knihou dala nazvat souborem 101 rad a postupů, jak vyřešit své psychologické problémy v tradingu. Deset samostatných kapitol se dívá na problematiku psychologie tradingu z nejrůznějších úhlů pohledu a nabízí tak variace, mezi kterými dříve či později zcela jistě najdete radu i pro váš osobní problém. Síla knihy není v tom, že by bylo nutné aplikovat všech 101 rad a tipů: síla knihy je v tom, že vás krok po kroku vede k procesu, jak se sami sobě stát nejlepším Trading Coachem, analyzovat své vlastní slabé a silné stránky a následně využít z knihy jenom ta cvičení, která se týkají vašeho konkrétního obchodování.

Je vcelku jedno, jaký psychologický problém vás trápí, neboť základní kámen úrazů bývá většinou společný. Kniha vám pomůže problém lépe identifikovat a následně odstranit. Pomůže vám stát se výrazně lepším traderem. Kromě toho vám ale kniha dá mnohem více:

Osobně věříme, že jak knihu jednou otevřete, už jí nedáte z ruky. Z nadčasových rad totiž můžete čerpat neustále. Tuto knihu docela určitě nepřečtete pouze jednou. Budete se k ní s vysokou pravděpodobností vracet a čerpat z ní po celou svojí obchodní kariéru.

Obsah knihy

Jak už bylo řečeno, kniha se skládá z celkem 10 kapitol, které dále dělí knihu na celkem 101 konkrétních psychologických lekcí. Konkrétní obsah knihy je následující:

Kompletní obsah knihy (který je velmi rozsáhlý), včetně popisu všech 101 lekcí, můžete stáhnout ve formátu .pdf zde.

Ukázku první kapitoly ve formátu .pdf si můžete stáhnout zde.

Informace o knize

Název: Trading Coach: 101 lekcí, jak se stát sám sobě obchodním psychologem
Autor: Dr. Brett N. Steenbarger
Počet stran: 328
Vydavatel: Centrum finančního vzdělávání, s.r.o.
ISBN: 978-80-903874-6-1
Cena: 798,- Kč

Knihu je možné si objednat ZDE

Upozornění: Všechny informace poskytované na Financnik.cz jsou určeny výhradně ke studijním účelům a neslouží v žádném případě coby konkrétní investiční či obchodní doporučení. Provozovatel serveru ani jednotliví autoři nejsou registrovaným brokerem či investičním poradcem ani makléřem. Jsou-li na stránkách zmiňovány konkrétní finanční produkty či akcie, vždy a pouze za účelem studia. Vydavatel serveru není zodpovědný za konkrétní rozhodnutí jednotlivých uživatelů.

Obchodování a investování s finančními instrumenty (a komoditami obzvláště) je vysoce rizikové. Rozhodnutí obchodovat s komoditami a akciemi je odpovědností každého jednotlivce a jedině on sám nese za svá rozhodnutí plnou odpovědnost. Nikdy se nepouštějte do obchodů, jejichž podstatě plně nerozumíte.