Jump to content
Co nového? Mé kurzy
Komunita:
Diskuze Sledované příspěvky Žebříčky

kapitola 20.Money-management


Doporučené příspěvky

Dobrý den.
Jsem absolutní začátečník-studen finančníku a zatím jsem z komodit nádherně nadšený.Nejen z těch možných vydělaných peněz,ale hlavně mě fascinuje celý obchod komodit a veškeré problémy kolem.No nádhera.A teď můj příspěvěk a možná i dotaz..V kapitole 20.Money-management v kapitole Jak vyzrát na nízkou pravděpodobnost je pomocí pomůcky házení mince vysvětlen princip Poměr risku a zisku (RRR).Kdy ve hře je více hráčů a tím vychází např. poměr 1:3.Podle mého názoru není toto zrovna ideální případ,protože přeci i ostatní hráči hází mincí a pokud i jim padne stejná strana mince jako mě není výsledný poměr 1:3,ale takový kolik hráčů hodí stejnou stranu mince a podle toho se dělí vložené peníze.Vím,že v komoditách to je trochu jinak a proto berte těchto pár vět jako hloupý příspěvěk začátečníka.Nevím jestli jsem to napsal dostatečně srozumitelně,ale doufám že mi rozumíte.Jinak Vaše stránky jsou super,už jsem na nich strávil pár hodin a ještě další desítky hodin mě ještě čekají ;).A snad jednou.......budu v těch 20%.Moc Vám děkuji a přeji krásný den

Link to comment
Sdílet pomocí služby