Jump to content
Co nového? Mé kurzy
Komunita:
Hledat v
  • Více možností...
Najít obsah, který ...
Hledat výsledky v ...
Diskuze Sledované příspěvky Žebříčky

Diskuze

  1. Uzavřené diskuze pro absolventy kurzů Finančníka

    1. TechLab

      Pracovní skupina poskytovaná tradery pro tradery. Naleznete v ní odpovědi na své technické otázky týkající se programů Amibroker, Python, InteractiveBrokers TWS a TradeStation Global.

      2,6k
      2,6k příspěvků
    2. 3,2k
      3,2k příspěvků
    3. TSG podpora - Interactive Brokers a TradeStation

      Uzavřená skupina podpory klientů brokera TradeStation Global, kteří si otevřeli účet s podporou serveru Finančník.cz.

      175
      175 příspěvků
    4. 4,2k
      4,2k příspěvků
    5. Základy práce s programem Amibroker

      Uzavřená diskuze pro účastníky online kurzu Základy práce s programem Amibroker.

      140
      140 příspěvků
    6. FIMS A–Z: Profesionální daytrading orderflow

      Diskuze o intradenním obchodování v rámci informací prezentovaných v kurzu FIMS A–Z: Profesionální daytrading orderflow.

      29,2k
      29,2k příspěvků
      • petr
  2. Archiv původních anonymních diskuzích

    1. 201,1k
      201,1k příspěvků
  • Statistiky uživatelů

    30 931
    Celkem uživatelů
    467
    Nejvíce online
    JacobClrk2
    Nejnovější uživatel
    JacobClrk2
    Registrace
  • Všechny poslední příspěvky

    • Hele, já si teď fakt nevybavuji, zda se mě ptali nebo ne a jak pokud ano, tak co jsem ji odpověděl. Každopádně buď jsem psal že ne (jako že mám přece pod TSG) a nebo něco ohledně té diverzifikace. Žádný mail jak píše @Domek_69 mi nepřišel. A jak jsem psal, ani mi to nijak při vytváření nového účtu "nespárovali" (myslím tím ty osobní údaje...což teda asi svědčí o tom, že jsem tam psal, jako že žádný účet ještě nemám). Nicméně dnes mě překvapilo, že jsem chtěl udělat Funds withdraw z sterého "TSG" účtu a nabídlo mi to transfer funds (čož dřív nenabízelo) přímo na ten můj novej pod IB. Takže evidentně někdy teď mi to na základě osobních údajů propojili i když účet pod TSG stále převedený nemám... (to už mě taky trochu zaráží...) Snad to někomu pomůže 😉 Honza
    • Důležité je mít také na paměti, že jedna rovina je technické řešení, druhé samotné obchodování. Z pohledu obchodování neexistuje "doporučené řešení". Je potřeba zkoumat a testovat, která varianta poskytuje dlouhodobě lepší výsledky. Jsou v podstatě tři možnosti, které mě nyní napadají: mít SL na původně  plánované pozici a pokud trh otevře gapem, tak pozici uzavřít prakticky hned. vázat SL na cenu vstupu zadávat SL až další den. P
    • Zdravím, ta úprava není součástí autotraderu, jednalo se o ukázku jak změnu názvů řešit v rámci generování signálu v případě, kdy používáte doplněk Generator. Autotrader obsahuje pouze nastavení pro Generator, ale úpravu skriptu pro generování je potřeba provést individuálně. B.
    • Dobrý den, na live účtu jsem byl u této pozice vyplněn ihned po open a následně po několika vteřinách byla pozice ukončena. B.
    • Dobrý den Bogdane, děkuju za odpověď. Já žil v domění, že oprava pomlčky na tečku v tickerech je už v  poslední verzi skritpu YahooDownloaderu implementována. Není to tak? Je to možná spíše otázka na kolegu Unlimeted, ale jistě jste do problému zasvěcený.  Děkuju, Dalibor
    • Zdravím opět. Včera došlo k (pro mně) zajímavé situaci na MopullLimit strategii na tickeru SDGR. Vygeneroval se signál s limitním vstupem cca na úrovni čerchované čáry (mám to trochu posunuté) a 10% SL na úrovni 84.49. Trh však otevřel velkým gapem ještě kus pod tímto "hard" SL. Já to mám zatím na Demu a zajímalo by mě, jak se to prakticky včera zobchodovalo na ostré platformě. Demo mi otevřelo pozici, jak ukazuje obrázek, tedy na té gaplé ceně pod SL. Ten SL je typu STOP LIMIT a překvapilo mě, že se rovnou neaktivoval, tedy na demu a právě mě zajímá, co to udělalo v reálu a jestli je to takto ok a jak by se to vlastně mělo chovat. Můj autotrader pak před uzavřením trhu zrušil ten SL a jelikož cena byla pod AP SL, tak vygeneroval zavírací signál, který je vidět červenou čarou (ten se nevyplnil, ale to vím proč). Díky.  Rada
    • Autotrader spouštím 2x v obchodní den.  poprvé klasický AT po 9. hodině, poté druhý, upravený AT hned po otevření trhů (cca 15:31) jen pro zadání LMT příkazů počítaných z aktuálních open.  večer (21:57) spustím klasický AT s parametrem close.  Děkuji Honza
    • Dobrý den, kdy autotrader spouštíte? Řešil jsem podobný problém a ukázalo se, že k tomu docházelo když se skript spouštěl večer hned po uzavření trhů, přesunutím spuštění na následující den vše fungovalo správně. B.
    • Zdravím mne sa to stáva minimálne 1-2x do týždňa a vždy mi pomohol reset OrderID, potvrdili ste dolu tlačitkom Apply? sry za hlúpy dotaz ale niekedy pomôže aj banalita....:)
    • Děkuji Bogdane dnes jsem zkusil, bohužel bezúspěšně. Stále to samé, duplicate orderID. Neměl byste prosím ještě nápad, čím by to mohlo být? děkuji Honza
    • Jak píše 4fx. IB očekávají krok od TSG. Myslím, že to tu moc komplikuje. Mi stačilo v emailu napsat česky jednu větu na českou podporu TSG, dostal jsem k podpisu papír co jsem obratem naskenovaný zaslal zpět na TSG. TSG pak vytvořili požadavek k odpojení ( zřejmě přes web ticket) a do týdne jsem byl jen u IB. Pod stejným číslem účtu, s plnou volností. Žádné další vypisování, dokládání, nic.  Psal jsem už o tom dříve i s emailem na Renátu co to má na starosti. 
    • Jsem na tom přesně stejně, jak kousek výše popisuje Domek_69. Já tomu požadavku na web ticket rozumím tak, že sice žádáš o nový účet přímo u IB, ale oni již jeden tvůj účet spravují, který založený přes "jejich externího obchodníka" TSG. Dělá to na mne dojem, že ti sice zřídí další účet, ale "pověsí " ho pod TSG smlouvu a proto je žádají o souhlas. Rád bych se pletl, protože uvažuji o tom samém, odejít od TSG k IB. Dej prosím vědět zde do vlákna jak to dopadlo, moc rád se z toho poučím a možná i někteří další. díky vj 
    • Zdravím, obecně web ticket je zpráva odeslaná z portálu administrace účtu. Řekl bych, že to souvisí s tím uvedením již existujícího účtu, nyní očekávají nějakou součinnost TSG. Ale tuto změnu jsem nikdy neprováděl a tak jen uvádím co si myslím. B.
    • Ahoj všem. Dnes se mi už po několikáté stalo, že mi nebyl vyplněn limit shor u SKT. Naskočila tato hláška: Zrovna by to byl asi moc pěkný obchod Trh otevřel gapem nad mou limitní cenou pro short. Bylo velké Volume. Zkoušel jsem příkaz zrušit a zadávat i nový za jiné aktuální ceny, ale vždy ta samá hláška. Vedle tlačítka Cancel se objevila i ikona. Chápu správně, že akcie byla sice shortovatelná, ale IB neměl dostatek akcií, aby vyplnil můj short příkaz? Nebo je potíž v něčem jiném? V tuto chvíli už ikona u akcie není, jenže teď už nemá smysl vstupovat.
    • Prosím věděl by někdo, co je web ticket ve smyslu vytvoření nového účtu u IB? Započal jsem proces založení samostatného účtu u IB a zadrhl jsem se na požadavku, který mi přišel emailem. Vzhledem k tomu, že již mám účet zřízený přes TSG, je potřeba doložit jakýsi web ticket, aby mohli v IB dokončit proces založení nového účtu. Vůbec nechápu, co by to mohlo být a kde o to žádat. Moc děkuji za pomoc,   Honza
    • Určitě je bezva, že se snažíte připojit Aleši, protože cíl máme společný  Určitě není možné zvládnout vše najednou, je to otázka nějakých priorit. Určitě není potřeba mít hned vše vyladěné k dokonalosti - ba naopak, nejdříve je potřeba všemu dát nějakou kostru, hlavně aby to fungovalo - a pak vše zdokonalovat a posouvat se dále. A to platí jak pro AFL tak pro Python či SQL. Hodně zdaru a kdyby se opět něco objevilo, dejte vědět. P.
    • Zdravím Petře, Díky za rychlou zpětnou reakci. Skript jsem začal používat zhruba před pár dny (cca. půl měsíc). Dnes se mi stalo něco takového poprvé, ale jak píšete, je malá pravděpodobnost, že skript fills.py vyhodí error 4 dny za sebou. Rád by jsem se zapojil, do projektu obchodní deník, ale jak říkám, používám teprve necelý měsíc, nehledě na to, že se učím základy Pythonu, do toho CBT a teď ještě databáze SQLite?   Trpělivě jdu malými krůčky kupředu (neumím vše najednou). Jdu jedním směrem a uvidím, jak to půjde a za jak dlouho se můžu připojit. Každopádně děkuji za tyto cenné informace v tomto projektu a vlastně všude. Díky. Přeji úspěchy.
    • Většina obchodníků na Finančníkovi už dnes obchoduje algoritmicky. A ani pro mě už není cesta zpět k ručnímu obchodování. Bohužel čas už na to nemám.
    • Zdravím Aleši, ano, je to tak. Někdy se stává, byť jsme korektně připojeni k IB, že se data z ib.fills() nestáhnou, nebo se nestáhnou kompletní. Mě se to tedy stalo asi jen 2x během roku a tak jsem to moc neřešil - předpoklad je takový, že skript fills.py běží jednou denně někdy po ukončení seance, cca ve 22:15 a má nastavenou historii na 7 dní zpětně. Pokud skript v jednom dni selže, následující běh by měl načíst fills za dnešní i včerejší seanci a vše do tabulky doplnit. Bohužel k minimálnímu výskytu problému jsem nebyl schopen identifikovat v čem by mohl být problém.  Předpokládám, že se občas může stát každému skriptu skriptu v autotraderu, že nějakým způsobem selže - pak je ideální si nechat posílat email v případě nějakého erroru a zasáhnout ručně. Někdy opravdu stačí skript pustit znovu a vše funguje.  Zkuste fills.py používat a pokud by se problém vyskytoval častěji, zkusíme se na to společně zaměřit a vyřešit, kde je problém.  P.
    • Zdravím Petře, chtěl bych se zeptat, jestli neuvažujete o restartu obchodního systému FIMS. Je velká škoda, že je tady, tak dlouho mrtvo.  Jack
×
×
  • Vytvořit...

Důležitá informace

Na tomto webu zpracováváme cookies potřebné pro jeho fungování a analytiku, v případě udělení souhlasu také cookies pro účely cílení reklamy.