Jump to content
Co nového? Mé kurzy

Inna

Members
  • Počet příspěvků

    114
  • Registrace

  • Poslední návštěva

1 Sledující

Poslední návštěvnící profilu

Seznam posledních návštěvníků profilu je vypnut a není zobrazován.

Dosažená komunitní hodnocení

Newbie

Newbie (1/14)

20

Komunitní reputace

  1. Inna

    Flash videa na finančníku

    Dobrý den, Petře, mám také tento problém a také to ještě 29.12. fungovalo. I.
  2. Inna

    Sierra Chart - nastaveni II

    Díky moc za radu, už jsem to naštěstí vyřešila se supportem SC, chyba byla tentokrát na jejich straně, museli něco změnit v setupu. Ale díky za ochotu poradit ! I.
  3. Inna

    Sierra Chart - nastaveni II

    Ahoj všichni, moc prosím o radu :-) ! Mám založený účet u IB a platím si data od SC. Vše fungovalo, jak má, ale najednou se mi v grafech přestalo objevovat [M], které značí, že to tahá data z SC a ne od IB. Při zapínání SC to [M] problikne a pak zmizí. A data, která se zobrazují, skutečně nejsou kvalitní. Přitom jsem v nastavení nikde nic neměnila. Nejsem schopná přijít na to, co s tím. Moc děkuji za pomoc ! I.
  4. Inna

    Interactive brokers

    Dobrý den Julie, kód pro Fio banku zadejte ve tvaru FIOBCZPPXXXSWIFT - určitě to funguje, už jsem si takto posílala peníze vícekrát. Zdraví Inna
  5. Inna

    Testování Dat ve FIMS.

    Hezký dobrý den Petře, chtěla bych Vás poprosit o radu ohledně dat. Mám od podzimu otevřený účet u IB a používám realtime ticková data od Sierry, stejně jako Vy. Až do teď vše ok, ale nyní jsem od IB dostala e-mail, že se budou služby ohledně poskytování dat měnit a já jsem v tom poněkud ztracená. Mám se tím vůbec zabývat, když používám data od Sierry a ne od IB ? Děkuji mnohokrát ! U.S. Securities Snapshot & Futures Value Bundle for Non-Professional s - identical to the bundled service being terminated except that the streaming BATS exchange quotes will be replaced by a "snapshot quote". Here, the user elects when to update the quote and refresh the display with the current NBBO inclusive of the NYSE, AMEX and NASDAQ exchanges. The monthly fee for this service is USD 10 (waived if commissions of at least USD 30 are generated during the month) plus USD 0.01 for each snapshot requested. Note that the snapshot portion of the fee is not subject to waiver, regardless of commissions, but is capped at USD 1.50 per month by exchange.2 NYSE (Network A/CTA), AMEX (Network B/CTA) and/or NASDAQ (Network C/UTP) - clients may elect to subscribe to live streaming level 1 quote feeds from the NYSE, AMEX and/or NASDAQ at a cost of USD 1.50 each per month (not subject to waiver). If subscribed to the U.S. Securities Snapshot & Futures Value Bundle for Non-Professional s service, any of the individual exchange feeds also selected would serve to provide a live feed in lieu of the snapshot quote for that exchange. If not subscribed to the U.S. Securities Snapshot & Futures Value Bundle for Non-Professional s service, live quotes will only be available for stocks listed on the individual exchange feeds selected and delayed quotes, rather than snapshot quotes, will be provided for stocks listed on the other exchanges. Clients seeking live quote for all NMS stocks will need to subscribe to each of the NYSE, AMEX and NASDAQ services at a combined monthly cost of USD 4.50. What happens if I do not act? Clients are not required to subscribe to market data through IB and if you do not elect to subscribe to a replacement service prior to April 1, 2017, you will no longer receive live quote feed and will received delayed market data at no cost. Zdraví Inna
  6. Zdravím všechny tradery, odpoví mi, prosím, někdo na otázku k papertradingu? Mám ostrý účet u IB a zkouším papertradovat živá data, která mám od Sierry. Když mám v Sieře zapnuté simulované obchody, všechny aktivity se mi zobrazují v Trade Activity Log, což je super. Ale protože je "na modrém pozadí uvedeno [SIM] – jde o indikaci, zdali obchodujete simulovaně (SC NEPOSÍLÁ PŘÍKAZY K BROKEROVI) nebo živě", tak se mi tytéž obchody nezobrazují na papertradovém účtu u IB ? Tento účet není aktivní proto, že nepoužívám přímo platformu TWS, ale obchoduji v simulovaném prostředí Sierry? Nebo je to jinak? Moc děkuji za odpověď, už si s tím lámu asi měsíc hlavu, jsem "poněkud" pc antitalent. Inna
  7. Inna

    Technické problémy s IB

    Dobrý den, ráda bych poprosila o radu k paper tradingu. Mám otevřený účet u IB, zaplacenou Sierru, zaplacená data. V TWS jsem přihlášená na paper účet a pokud v SIM Sierry zadám obchodní příkaz, vše se propojí a exekuce jsou také ok. Nicméně se mi moje obchody nijak nezobrazí na paper accountu, žádný zisk ani ztráta, pořád mám počáteční zůstatek. Poradí mi někdo, prosím, kde a co mám zaktivovat? Mnohokrát děkuji!
×
×
  • Vytvořit...