Jump to content
Co nového? Mé kurzy
Komunita:
Diskuze Sledované příspěvky Žebříčky

Diskuze k článku: Kolik stojí vysoký příjem?


Doporučené příspěvky

Ahoj všem!

Myslím že to je zajímavé téma na diskuzi. Především fakt, že burza má pověst místa, kde se snadno a bez námahy vydělávají velké peníze je důvodem, proč zde bezhlavě "investuje" a ztrácí svoje peníze tolik nováčků. Bez práce to bohužel nejde nikde a vyhlížet z okna letící pečené holuby taky nenasytí.

Pro mě osobně jsou thy především výzva. Vždycky pro mě byly moc tajemný, vůbec mi nešlo do hlavy, jak to všechno funguje a teď, když jsem se do toho trochu zakousnul tak zjišťuju, že to není zas tak moc tajemný, dokonce že to má snad i svojí logiku!

Před rokem jsem prodal firmu, a začal hledat novou motivaci. Nechal jsem se sice zaměstnat, ale vím, že to dlouhodobě není už nic pro mě. Chci uspět, takže studuji. Je pravda, že člověka, který nějaké ty kačky má to láká nakoupit ten nejdražší software a nejlepší PC a tím mít ten NÁSKOK! Po 4měsících mého dosavadního studia jsem docela spokojený s tím, že jsem odolal. Nakonec jsem si pořídil osvědčené géčko, SC a účet u IB. Zatím si vystačím. (Tedy plus zde zmiňovaný excel, který ale asi stejně máme každý dříve, než se k tradingu dostanem.)
Koupil jsem si různé knihy, manuály, kurzy, návštěvy u zkušenějších atp. Je pravda, že spousta z uvedených věcí mi k tradingu moc nepomohla, ale kdyby nic, tak zjištění, že tudy cesta nevede, může ušetřit taky spoustu peněz.
Takže pokud se vrátím k tématu, tak musím souhlasit že:
- bez práce to nepůjde
- bez VLASTNÍCH peněz taky ne
- bez práce to nepůjde
a hlavně
bez práce , píle , soustředěnosti a touhy uspět to fakt asi nepůjde.