Jump to content
Co nového? Mé kurzy
Komunita:
Diskuze Sledované příspěvky Žebříčky

minimální věk


labas

Doporučené příspěvky

  • 6 months later...

Dobrý den,

nechci vás mistifikovat, ale zdá se mě, že se u nás řídí komoditní obchodování zákonem o komoditních burzách a obchodování na nich. Avšak nevím, jestli tento zákon neplatí pouze pro obchodování na pražské burze. Tento zákon jsem ještě podrobně nestudoval, proto je toto z mé strany pouze rada, kde hledat informace.

S pozdravem jiris

Link to comment
Sdílet pomocí služby

  • 8 months later...

Dobrý den,
Jsem totální začátečník. Od včerejška již několik hodin studuji bezplatný manuál Komodity. Za dva měsíce mi bude 17 let a cca za 6 nebo 12 měsíců (po pečlivém studování) bych se možná také pustil do obchodování s komoditami.
Otázka 1: Je možné se věnovat spekulování s komoditami ve věku 17 let ?
Otázka 2: Na můj účet bych věnoval přibližně 500 až 1000 USD (z kterého by se blokoval margin a platila komise pro brokera). Není tato částka příliš nízká, stačila by na drobné obchodování. (stačil by mi pro začátek zisk v řádech stovek Kč měsíčně)
Moooc děkuji za odpovědi
Martin

Link to comment
Sdílet pomocí služby

Dobry den, Martine,

protoze jste tu novy, jste muj jmenovec, jste mlady a zeptal jste se slusne, odpovim Vam na Vase otazky i presto, ze pri trose hledani byste jiste odpovedi nasel sam. Pevne take verim, ze priste se do vyhledavani podivate drive, nez polozite dalsi otazku. :-)

1) V tomto veku muzete obchodovat se souhlasem rodicu, tj. ne samostatne. Osobne si myslim, ze je vhodnejsi se domluvit s rodici, ze bude ucet veden na ne, pricemz realne s nim budete manipulovat Vy. (Otazka ale je, jak to vezmou Vasi rodice. Ja bych byl proti.)

2) S podobnymi castkami na obchodovani komodit rovnou zapomente. Nemate-li vetsi kapital, doporucil bych zabyvat se spise forexovymi trhy a obchodovanim na nich s miniucty. Podrobnosti naleznete ve forexovem vlaknu diskuse.

Hodne uspechu,

Link to comment