Jump to content
Co nového? Mé kurzy
Komunita:
Diskuze Sledované příspěvky Žebříčky

Diskuze k článku: Otevíráme účet u Interactive Brokers - krok 8: údaje o vašich příjmech


Doporučené příspěvky

  • 3 months later...

Dobrý den,

mohou být fiktivní i počty mých obchodů a znalosti u jednotlivých instrumentů? - Zda-li jejich neplňení nebude v budoucnu problém.

Jsem totiž nováček a zakládám si účet u IB pouze kvůli opcím, se kterými bych rád začal. A v případě, kdy zaškrtnu pouze opce, počet obchodů 11-25 ročne, tak mě to nechce pustit dále.

Děkuji předem za odpověď.

Lukáš

Link to comment
Sdílet pomocí služby

  • 11 months later...

Dobrý den,

jsem v procesu zakládání účtu u IB. Po skončení a nahrání dokumentů jsem dostal email, abych sdělil zdroje svého čistého jmění (pokud si správně vykládám net worth).

Do údajů při vyplňování jsem uvedl sumy dle postupu z těchto stránek, tj.:

net worth: 50.000-75.000 USD
liquied net worth 50.000-75.000 USD
annual net income: 50.000-100.000 USD
total assets: 100.000-250.000 USD

Máte, prosím, s tímto někdo zkušenost, co mám jako odpověď pro IB uvést, aby účet schválili?

Děkuju všem za případné rady...

Link to comment
Sdílet pomocí služby

to HonzaH:

Asi před měsícem a něco jsem procházel tím samým a dostal jsem email s tímto: Please confirm the following figures by email:
- Estimated Net Worth
- Estimated Liquid Net Worth
- Net Income
- Sources of funds