Jump to content
Co nového? Mé kurzy
Komunita:
Diskuze Sledované příspěvky Žebříčky

Volume - zpoždění


novak

Doporučené příspěvky

Zdravím všechny tradery,
nejprve bych rád poděkoval Tomášovi a Petrovi za vynikající stránky (nejen obsahově, ale i designově).

V komoditách jsem naprostý začátečník - v současné době studuji trh s cukrem a procházím si některé formace (head and shoulders, double top/bottom, kulatý vrchol/dno) a základní indikátory jako je volume.
A právě k volume je můj dotaz: Kduž si procházím historická data v TNT, zdá se, že volume dokáže den předem dobře ukázat, jak velký pohyb trhu bude následovat. Ve chvíli, kdy si procházím živá data, vidím, že volume je uváváno až o jeden den později (tj. zatímco informace o ceně je dostupná po skončení daného obchodního dne, volume je zveřejněno až za dva dny). Mohl by mi někdo poradit jaký je důvod (event. poradit server, kde je možné aktuální informaci k volume najít)? Pokud josu data o 24 hodin spožděná, dost to snižuje hodnotu tohoto indikátoru...

Předem děkuji za vysvětlení a přeji všem úspěšné obchodování!

Link to comment
Sdílet pomocí služby

  • 1 year later...

to si delas legraci vid? :-)
tak jeste jednou polopate
1. www.cme.com
2. nahore kliknnu na zalozku "trade cme product"
3. mysi najedu pod tim na "market data -> delayed data -> cme equities
4. vyberu si 5 polozku, to je cme e-mini russell 2000 a kliknu na slovicko globex. v prvnim sloupci. ten druhy je pro opce
5. a pokud tady nevidis volume, tak ti uz neni pomoci

Link to comment
Sdílet pomocí služby

  • 3 months later...

Tohle vlakno je vazne sranda :).

Nicmene, co se tyce toho volume,ale i cehokoliv jineho, tak existuje vseved jmenem google,ale i jine.A tam kdyz zadate co potrebujete, tak vam to najde, s mnohem vetsi pravdepodobnosti nez indikator urcujici trend. Chce to byt jen trochu kreativni. Ze srandy jsem zadal to volume pro cme a vyhodilo mi to primo tu stranku, na kterou byste se proklikali temi peti kroky co popsal 911.