Jump to content
Co nového? Mé kurzy
Komunita:
Diskuze Sledované příspěvky Žebříčky
  • 0

Sierra Chart nastavení


EmmaKate

Otázka

dobrý den, jsem úplný začátečník a bojuju s nastavením Sierry. má cenu se pokoušet nastavit numbers bars, když zatím nemám real time data? je to použitelné pro backtestování alespoň orientačně? zkoušela jsem to podle odkazu co dával Petr pro FIMS, ale pořád to nevypadá jak by mělo. poslední verze Sierry už je asi trochu jiná. stejně tak mi nejde nastavit VbP. pořád se mi zobrazuje vlevo. děkuji za pomoc. omlouvám se za stupidní dotaz, asi jich ještě pár bude :)

 

 

Link to comment
Sdílet pomocí služby

4 odpovědi na tuto otázku

Doporučené příspěvky

  • 0

tak s VbP už jsem se poprala, ale numbers bars se mi pořád zobrazují divně. jsou mezi nimi obrovské mezery, že ani není pořádně vidět ta svíčka, co tvoří, ale když upravím měřítko grafu, tak se sice k sobě přiblíží, ale ty mezery překrývají čísla. neumím to srozumitelně popsat, přidávám printscreeny. moc děkuji nějaké dobré duši, která mi poradí

 

nb1.JPG

nb2.JPG

Link to comment
Sdílet pomocí služby

  • 0

Zdravím,

Jsem také začátečník,bohužel jsem musel poslední dobou řešit různe problemy a tak se k tradingu vracím až tedˇ.

Možná nemáš zaplacený balíček č.5 ? Pro zobrazení kvalitních dat je potřeba právě tento balíček.

Broker AMP má Sierru Chart za zvýhodněné ceny,doporučuji prostudovat.

Mnoho informací najdeš v uzavřeném vlákně-https://www.financnik.cz/forum/f37-fims-a-z-profesionalni-daytrading-orderflow/

Zde je veřejné,pozor na to...:-)

Přeji mnoho úspěchu a třeba i v budoucnu více společné komunikace pro nastavení všemožného nastavení co se tradingu týče.

S pozdravem

Stefan

Link to comment
Sdílet pomocí služby

  • 0

prosím vás môže mi niekto pomôcť s nastavením siery.