Jump to content
Co nového? Mé kurzy
Komunita:
Hledat v
  • Více možností...
Najít obsah, který ...
Hledat výsledky v ...
Diskuze Sledované příspěvky Žebříčky

jak na profit target


Doporučené příspěvky

Takže jsem se ve svém testování dostal k otázce profit targetu. Když používám trailing stop loss tak vystoupím na ceně nižší než při použití PT. Někdy mi může SL nadělit i strátu narozdíl od PT, který když zadám s např, nákupním příkazem tak mě může "vyhodit" v zisku. to v případě že se obchod dotkne mého PT a následně se otočí proti mě..což u SL znamená nulu nebo nižší zisk či malou strátu. Ale při použití PT se zase špatně "serfuje" na velkých trndech..
V případě začátku mého obchodování nepředpokládám že se budu hned pouštět do obchodování s dvěma kontrakty, abych mohl na PT vystoupit s jedním a druhým případně pokračovat, ale asi to zahrnu do testování strategie..

Zajímali by mě Vaše zkušenosti s požíváním PT * trailing SL, jak jste to řešili na v začátcích obchodování? Co by jste mi doporučili?

Díky za odpovědi viktor

Link to comment
Sdílet pomocí služby

Viki, všichni asi vyspávají po včerejším setkání ;)

Pokud máte hotový nějaký test, jednoduše vyhodnoťte, jakého profitu lze nejčastěji dosáhnout. Pokud se Vám daří odhadnout trh, který je v trendu, použijte běžné posouvání SL podle S/R a dejte trhu větší volnost. Záleží taky na zkušenostech. Nebo to ignorujte a vystupujte na PT vždy. Taky nemusíte mít pevný PT, ale můžete ho určit podle momentální situace. Trh může držet kanál, může swingovat atd. Dá se přibližně odhadnout pohyb, který může udělat. Před vstupem vyhodnoťte, zda se vyplatí daný obchod vzít v závislosti na RRR. Vše můžete otestovat a zjistit, co je výhodnější. Nezapomeňte na psychologii obchodování a zvolte možnost, která možná nebude úplně ta nejlepší po finanční stránce, ale budete ji schopen aplikovat v live obchodování. Jinak Vám budou testy k ničemu. B

Link to comment
Sdílet pomocí služby

×
×
  • Vytvořit...

Důležitá informace

Na tomto webu zpracováváme cookies potřebné pro jeho fungování a analytiku, v případě udělení souhlasu také cookies pro účely cílení reklamy.