Jump to content
Co nového? Mé kurzy
Diskuze Sledované příspěvky Žebříčky

Doporučené příspěvky

Odesláno

Dobrý den,

již několik let studuji Forex trading, ikdyž jsem se do obchodování na ostro za tím nepustil. V současnosti mám vyvinut svůj vlastní, a dalo by se říci poměrně unikátní (alespoň jsem se s tímto způsobem obchodování dosud nikde nesetkal) mechanický obchodní systém, který mám otestován v 18 měsíční historii s výsledkem 722% a bez jediného ztrátového měsíce. Jsem sice člověk až přehnaně opatrný, nicméně rád bych začal reálně obchodovat již velmi brzy.

Rád bych se tímto zeptal zkušenějších traderů, zda back testing s 18 měsíční historií (intradenně EUR/USD) považují za dostačující, a také na to, kde by se daly sehnat historická CSV data (pro měnový pár EUR/USD) 10 let zpět s maximálně 1min. tickem - pokud takováto data nebudou stát příliš velký obnos peněz. Jen chci poznamenat, že tento systém nemá s vývojem ekonomiky či s případnou zastaralostí v chování trhu v případě historických dat žádné spojení, takže by mi tato data skutečně pomohli (programovat umím).

Až (pokud) systém prověřím na historii 10ti let a odstraním potencionální nešvary, které se ještě mohou vyskytnout, rád se o tento systém podělím (pokud se samozřejmě neprokáže jeho vysoká vulnerabilita).

Za případné odpovědi děkuji předem a děkuji také za tento unikátní profjekt - financnik.cz.

Odesláno

Stynak,