Jump to content
Co nového? Mé kurzy
Komunita:
Diskuze Sledované příspěvky Žebříčky

Back testing - jak důkladně?


Stynak

Doporučené příspěvky

Dobrý den,

již několik let studuji Forex trading, ikdyž jsem se do obchodování na ostro za tím nepustil. V současnosti mám vyvinut svůj vlastní, a dalo by se říci poměrně unikátní (alespoň jsem se s tímto způsobem obchodování dosud nikde nesetkal) mechanický obchodní systém, který mám otestován v 18 měsíční historii s výsledkem 722% a bez jediného ztrátového měsíce. Jsem sice člověk až přehnaně opatrný, nicméně rád bych začal reálně obchodovat již velmi brzy.

Rád bych se tímto zeptal zkušenějších traderů, zda back testing s 18 měsíční historií (intradenně EUR/USD) považují za dostačující, a také na to, kde by se daly sehnat historická CSV data (pro měnový pár EUR/USD) 10 let zpět s maximálně 1min. tickem - pokud takováto data nebudou stát příliš velký obnos peněz. Jen chci poznamenat, že tento systém nemá s vývojem ekonomiky či s případnou zastaralostí v chování trhu v případě historických dat žádné spojení, takže by mi tato data skutečně pomohli (programovat umím).

Až (pokud) systém prověřím na historii 10ti let a odstraním potencionální nešvary, které se ještě mohou vyskytnout, rád se o tento systém podělím (pokud se samozřejmě neprokáže jeho vysoká vulnerabilita).

Za případné odpovědi děkuji předem a děkuji také za tento unikátní profjekt - financnik.cz.



Link to comment
Sdílet pomocí služby

Stynak,