Jump to content
Co nového? Mé kurzy
Komunita:
Hledat v
  • Více možností...
Najít obsah, který ...
Hledat výsledky v ...
Diskuze Sledované příspěvky Žebříčky
byF

Mini Gold

Doporučené příspěvky

Zdravím všechny!
Zaujalo mě mini gold a mini silver, jenže nacházím nesrovnalost v ukázkových marginech zde na serveru s marginy na CBOT.

Tady má mini gold margin 432$ a na stránkách CBOT je uvedeno 1,256$

www.cbot.com/cbot/pub/page/0,3181,2142,00.html#1d

Možná je to tím XCBOT, abych se přiznal, nevím jaký v tom je rozdíl.
Jsem nováček, moc se v tom zatím neorientuji.
Díky.

ZF

Sdílet příspěvek

Adresa příspěvku
Sdílet pomocí služby
Dobry den, ZF,

marginy na strankach burzy ignorujte, pro Vas jako pro tradera jsou dulezite marginy Vaseho brokera. Napriklad spolecnost Interactive Brokers, s niz vetsina zde pritomnych obchoduje, ma marginy vypsane zde:

www.interactivebrokers.com/en/trading/marginRequirements/margin_amer.php?ib_entity=uk

Pro ZG je u IB margin (na intradenni obchody) $1,883 USD, pro YG je $628 USD etc.

Sdílet příspěvek

Adresa příspěvku
Sdílet pomocí služby
Jinak ty velikosti ticku, stejne jako rada dalsich informaci, jsou tam taky, pokud jste je nahodou jeste neobjevil - ve Futures Contract Specs:

YI (mini-sized Silver)
www.cbot.com/cbot/pub/cont_detail/0,3206,1276+14416,00.html

ZI (5000 oz Silver)
www.cbot.com/cbot/pub/cont_detail/0,3206,807+21233,00.html

YG (mini-sized Gold)
www.cbot.com/cbot/pub/cont_detail/0,3206,1248+14410,00.html

ZG (100 oz Gold)
www.cbot.com/cbot/pub/cont_detail/0,3206,297+21232,00.html

Sdílet příspěvek

Adresa příspěvku
Sdílet pomocí služby