Jump to content
Co nového? Mé kurzy
Komunita:
Diskuze Sledované příspěvky Žebříčky

Kontrahty a jak to s nimi je???


Doporučené příspěvky

Dobrý den jsem začátečník je mi 18 a finance mě hodně zajímají na tuto stránku jsem se dostal přes Peníze.cz Docela mě zaujaly komodity. Pročítám si tak vaše stránkya trošku jsem se díval na cbot. Zajímalo by mě, když tam jsou ty grafy třeba na kukuřici, jaké je množství uvedené v grafu teď je cena kolem 200 USD ??? A jaké množství obsahuje jeden futures konrakt?? Děkuji za Odpověď


x-lang

Link to comment
Sdílet pomocí služby

  • 6 months later...

Dobrý den,
Chtěl bych požádat o rady, než udělám první obchod s komoditami, protože zatím mi to není jasné a odpověď jsem zatím nenašel ani v manuálu ani v diskuzi. A po několika hodinách hledání jsem raději napsal dotaz.

Tedy
1. Jestliže byla otevírací cena CORN 408, pak to znamená, že těch 5 tis. bušlů, na něž kupuji futures kontrakt má hodnotu 408 * 50 = 20 400$, je to tak? A jestliže závěrná cena byla 397,2, pak je to 50 * 397,2 = 19860$?

2. V manuálu je dále uvedeno, že při nákupu kontraktu na kukuřici se skládá záloha cca 338$. Tedy, pokud bych se rozhodl koupit za open cenu 408, tak se mi zablokuje na účtu 338$ ? A co se stane, když cena spadne o více než 6,5 bodu a já bych neměl stop loss? Budu požádán o navýšení zálohy, nebo se mi automaticky kontrakt prodá?

3. Když bych naopak kukuřici při openu prodal (na short), zablokuje se mi také těch 338$? A pokud bych kukuřici pak dokoupil za otvírací cenu, tak dostanu na účet zpět zálohu 338$ + cca 600$ zisku ?

4. Někde v diskuzi jsem četl, že pokud chci držet kontrakt na kukuřici otevřen více dnů, pak potřebuji 3000$? Je to tak?

5. Jinde jsem se dočetl, že naopak na intradenní obchodování mi rozhodně nestačí 5 000$. Jak je to myšleno? Je to kvůli riziku, nebo je podmínkou mít u IB složeno více prostředků pro obchodování komodit intraday?

Dík za odpověď na jakýkoli z těchto dotazů.

Link to comment
Sdílet pomocí služby