Jump to content
Co nového? Mé kurzy
Komunita:
Diskuze Sledované příspěvky Žebříčky

Diskuze k článku: Indikátory: Bollinger Bands (2)


Doporučené příspěvky

  • 2 years later...
  • 1 year later...

Ahoj, som začiatočník a hltám všetko čo mi príde o tradingu pod ruku. Teraz sa trochu vrtam v grafoch a vo finančníkovi, ktorý je zameraný na daytrading ako som si stihol za tú krátku dobu všimnúť. Tieto grafi však ukazuju obdobia, ktoré daytrderi asi moc nepoužívajú. Predaj v polke júla a nákup v septembri so ziskom cez 6000USD je síce pekný zárobok, ale v daytradingu asi nereálne.

Link to comment
Sdílet pomocí služby

Apendix Vitaj.
vo vacsine clankov na financnikovy uvidis pouzivat obrazky z programu Track and Trade (TNT) kde pouzivaju vacsie TF. To ale nemeni na skutocnosti ze prezentovane metody su rovnako dobre vyuzitelne aj pre intradenne obchodovanie cize nizsie TF. v priebehu 2 mesiacov tj od jula do septembra sa v dennom obchodovani da za robit ovela viac ako 6000 usd. Mas moznost naucit sa ako na to. Hodne zdaru

Link to comment
Sdílet pomocí služby

  • 2 months later...

Dobre den, je tu niekto kto realne obchoduje nejaky system zalozeny na bollinger bands? Skusam backtestovat system kde spajam bollinger bands a stochastics ako to bolo napisane v jednom z clankov o bollinger bands avsak vysledky nie su nejake ocarujuce..su dni kedy system nadeli krasne profitym ale vecsinu dni je stratovy a nie malo..najvacsim problemom tohto systemu su velku drawdowny , pouzil som aj stocahstics pocitany nie z low/high ale z close/close a vysledok stale nic moc, na prvy pohlad sa mi zdalo ze by tato zmena mohla odstranit vela stratovych obchodov..

testujem na 5minutovom grafe index nasdaq

skusil som si to zbacktestovat len tak pomimo, ale cakal som trochu lepsie vysledky :) ak ho niekto realne obchodujete s cim ho kombinujete?

Link to comment
Sdílet pomocí služby