Jump to content
Co nového? Mé kurzy
Komunita:
Hledat v
  • Více možností...
Najít obsah, který ...
Hledat výsledky v ...
Diskuze Sledované příspěvky Žebříčky

Obchodování přes smartphone


Doporučené příspěvky

Dobrý den.
Chci se jen zeptat, jestli někdo z vás používá Metatrader4 v mobilu. Chtěl bych si koupit Palm Treo Pro a zkusit obchodovat přes něj, protože přes den nejsem vůbec u PC. Na obrázkách to vypadá slušně i s technickými indikátory, ale chtěl bych vědět, jak to funguje v reálu.
Děkuji.

Link to comment
Sdílet pomocí služby

Peter777:

na tvoje otazky najdes odpoved na linkach serveru, staci na homepage zadat do vyhladavaca prislusne slova...

preco obchoduju len 2 hod.: a. intraday je velmi psychicky narocna cinnost, musis byt stale v strehu, pokial si v pozicii a to velmi vycerpava.V dosledku tohto psychickeho a dusevneho vypatia sa po nejakom case dostavuju priznaky unavy, v dosledku ktorych si neni schopny udrzat potrebnu pozornost a stracas zdravy usudok, cim samozrejme robis neuvazene vstupy do obchodov a inkasujes straty castejsie, ako kedykolvek v zaciatkoch tvojej seansy.
Takze kludne sa moze stat, ze by si mal za 8 hod. 4x mensi zisk...
b. pocas intraday seansy nie kazdu chvilu je "Aktion", pretoze existuju prirodzene pausy ucastnikov trhu, akou je napr. obednajsia prestavka.Poas nej je znizene volume a teda aj volatilita a do takeho trhu sa nedoporucuje vstupovat.Po obede je zase popoludnajsia siesta, ktora trva niekedy az do 20,00 nasho casu, takze od tej 18,00 do 20,00 sa nic moc nedeje a preto sa neoplati za tym sediet.Takze najlepsie spravis, ak budes v buducnosti obhodovat, ked si sadnes k US trhu o 15,50 do 18,00 a potom 21,30 do 22,00.Medzitym ti nic moc neuje.
Pokial si vyberies EU trhy, tak ti staci 9,00 az 11,00 a potom 16,00- 17,30h.

:) (tu)

Link to comment
Sdílet pomocí služby

  • 5 months later...
  • 5 years later...
×
×
  • Vytvořit...

Důležitá informace

Na tomto webu zpracováváme cookies potřebné pro jeho fungování a analytiku, v případě udělení souhlasu také cookies pro účely cílení reklamy.