Jump to content
Co nového? Mé kurzy
Komunita:
Diskuze Sledované příspěvky Žebříčky

Diskuze k článku: Současné intradenní obchodování více trhů a více timeframe


Doporučené příspěvky

rad bych pridal svoji zkusenost k clanku:) pri intradennim obchodovani se venuji 4 trhum (british pound, crude oil, comex gold, Euro ) vsechny trhy obchoduji na 5 min chart, technicka analyza WCCI and price chart.
Jedna z hlavnich myslenek systemu je z obchodovat pullback v trending market.
Moje zkusenost je, ze se mi dobre vyhodnocuje set up pro obchod a to jak po analyticke strance tak po psychicke pri koukani na 4 ruzne trhy. Pri kouknuti na Crude oil, ktery dela hezke swingy vypada british pound mizerne in chop coz se da samozrejme poznat i tak, ale cloveku to pomuze, kdyz nema nekolik dnu vstup a nemo mu zrovna nejaky utece.
Hezky den

Link to comment
Sdílet pomocí služby

Dobrý den,

chci poděkovat za skvělý článek, téma článku je pro mne akorát aktuální, jsem začátečník a dlouho jsem přemýšlel jestli zvolit více timeframe nebo trhů, a dnes jsem si uvědomil po přečtění jaké následky by pro mě mělo kdybych začal ze startu sledovat více trhu nebo timeframe, neuvědomoval jsem si, že by se problémy násobili, až po přečtení mě došly následky. Jinak jen pro info, měl jsem zato, že i v nové NT 7 lze zobrazovat více trhů v jednom okně i jiné tf. Kdyby ne a já špatně pochopil, tak beru zpět:) Příjemný den všem..

Link to comment
Sdílet pomocí služby

"Nevýhoda jediného trhu a jediného timeframe je zcela zjevná: dle mých nedávných studií je třeba se při takovémto stylu obchodování připravit na to, že až 25 % obchodních dnů bude mít obchodník bez signálu."

Tak to je asi tak stejně validní tvrzení, jako kdybych napsal, že obchodní systémy generují 18 signálů za měsíc...

Link to comment
Sdílet pomocí služby