Jump to content
Co nového? Mé kurzy
Komunita:
Diskuze Sledované příspěvky Žebříčky

MULTICHARTS .NET


Doporučené příspěvky

Zkoušel prosím už někdo z Vás MC.NET? Pokud ano, máte nějaké srovnání v čem je lepší / horší / jiný než klasický MultiCharts?

O co jde? MC.NET vypadá a tváří se stejně jako MC, pouze strategie se NEprogramují v tom jejich šíleném HardToLearn-EasyLanguage, ale v klasickém C# či VB.NET. Jelikož jsem programátor, který v těchto jazycích dělá, bylo by to něco pro mě.

Je mi ale divné, že MC stojí 1500 USD, zatímco MC.NET pouze 1000 USD, takže tuším nějakou boudu. Kdyby měl někdo k tomuto SW jakékoli postřehy, tak ať je sem prosím šoupne.

Link to comment
Sdílet pomocí služby

  • 10 months later...
  • 1 month later...

Ahoj,
hlavni rozdil je ze Multicharts.NET neumi powerlanguage (obdoba easylanguage z Tradestation). Bohuzel nektere pokrocile prikazy z easy/powerlanguge nejdou jednoduse napsat v .NET verzi, filozofie je ponekud jina, nebo tyto prikazy proste chybi. Da se to obejit, ale dost nepeknyma klickama. Na me to pusobi tak ze .NET verze potrebuje dodelat, ale nejsem si jisty jestli to tak vidi i autori. Nekomu muze .NEt verze stacit, ale kdyz jsem se snazil napsat strategii popsanou a odzkousenou v easylanguge tak jsem pomerne tvrde narazil...

Link to comment
Sdílet pomocí služby

  • 1 month later...

Ahoj,

jelikož jsem .NET programator, věnoval jsem par dni zkoumani Multicharts .NET a porovnával jsem ho s Multicharts.

Nesouhlasím s Alkou, že by byla nějak .NET verze šizená a nešlo z Power Language cokoli přepsat do .NET.
Přepsal jsem pár strategii, s první jsem se celkem zapotil, další již šly rychle.

Naopak si myslím, že v .NET jsou větší možnosti než v PowerLanguage. Minimálně máte k dispozici
všechny .NET knihovny, které jsou po internetu.
Pro programátory je .NET verze podle mého lepší, pro neprogramátory bych spíše doporučil klasickou verzi.