Jump to content
Co nového? Mé kurzy
Komunita:
Diskuze Sledované příspěvky Žebříčky

Nováček


martin13

Doporučené příspěvky

Čau odvážní lidé,
Jsem začátečník s demo účtem a potřebuji poradit.
Nakoupím 1 kontrakt XY za 100
za hodinu nakoupím 1 kontrakt XY za 95 ( 1a)
za hodinu nakoupím 1 kontrakt XY za 90 (1b)
Jsem momentálně open 3 kontrakty XY (1c)
v průběhu dne se trh zhoupne a já začnu prodávat
1 kontrakt XY sell 101 (2a)
za 10 min sell 1 kontrakt XY 105 (2b)
za 10 min sell 1 kontrakt XY 108 (2c)
toto je můj postup.
Může mi někdo vysvětlit podle jakého principu se obchody spojí?

Link to comment
Sdílet pomocí služby

Tak to netuším. Já tímto způsobem neobchoduji. Vše jedu all-in-all-out. Průměrování je něco trochu jiného, je to termín, který se používá v akciích a který je v komoditách jistá cesta do pekel. Takže se o něm ani rozepisovat nebudu. Ale způsob postupného nákupu a postupného prodeje je něco, co jsem nikdy nedělal, nezkoušel a ani nikdy nebudu. Ještě bych tak chápal současný nákup více pozic a postupné uzavírání na různých cenách, ale postupné otevírání a postupné uzavírání mně osobně žádný smysl nedává.
Tomáš

Link to comment
Sdílet pomocí služby

Proč by mělo být průměrování nákupních/prodejních cen cestou do pekel? Nebezpečné je používat na akciích oblíbenou taktitku ředění ceny, ptrotože se pracuje s velkou pákou a tedy i velkým rizikem. Ale samotné "průměrování" s tím nemusí souviset. Jedná se jen o pomocnou techniku výpočtu aktuálního zisku , je přece jedno jestli si aktuální celkový P/L zjistím jako součet P/L ze všech otevřených kontraktů stejné komodity nebo jestli si spočtu průměrnou nákupní/prodejní cenu stejných kontraktů a odečtu od aktuální ceny, ne?